oilsen Skrevet August 27, 2011 Skrevet August 27, 2011 Skal smøre på noe som stopper rust og som samtidig tåler steinsprang osv.. Tenkte jeg skulle smøre Owatrol først og deretter smøre Arcanol iblandet 20% Owatrol. Noen som har noen erfaringer om dette eller noe annet mann kan smøre under bilen ? Takker for alle tips
oilsen Skrevet August 27, 2011 Forfatter Skrevet August 27, 2011 Ingen som har noen erfaring innen dette eller noen tips?
hao Skrevet August 27, 2011 Skrevet August 27, 2011 Kanskje du finner noe her? search.php?keywords=behandle+rust&terms=all&author=&fid%5B%5D=1&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=S%C3%B8k
gica Skrevet August 27, 2011 Skrevet August 27, 2011 Sorry ot: Til dere som har tectylert bilene, hva ga dere for dette ? Hørte noe rykter om at en fullbehandling av f.eks en E61 kom på nesten 8500,- kr. Er ikke dette veldig dyrt ? Mulig det finnes noen som gjør dette i Sverige ?
Kjell Z3 Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 Joda, tectylering er dyrt, men det er mye dyrere om du en gang skal selge en rusten bil
Djwik Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 jeg kjøper sånn carosol f40 hos bilxtra fungerer veldig bra for meg
Hollabaloo Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 Jeg får min bil oljebehandlet av profesjonelle en gang i året. http://www.ulvar.no/3.html Ca. 2000 kr pr år.
oilsen Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 Takk for tips! Er egentlig ikke noe fan av tectylering av understellet.. Ingen her som har brukt Owatrol eller lignende?
Kjexx Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Kan du ikke bruke drygolin oljedekk beis da?? Det er vel ingen som bruker owatrol under bilen... Sprøyt på sagkjede olje eller noe lignende søl med sprøyte fra biltema og ta deg en tur på en tørr sandvei.. Det funker som snus...
Scampi Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Man tectylerer vel ikke en bil som har gått på veien? Fanger man ikke fuktigheten inne da?
ShellMotul Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Skal smøre på noe som stopper rust og som samtidig tåler steinsprang osv..Tenkte jeg skulle smøre Owatrol først og deretter smøre Arcanol iblandet 20% Owatrol. Noen som har noen erfaringer om dette eller noe annet mann kan smøre under bilen ? Takker for alle tips Jeg malte et rustent vameskjold (ca. 80x40cm) og noen andre småting med Owatrol og Arcanol for litt over et år siden. Det ser "nytt" ut enda, men jeg kan ikke gå god for hvor lenge det holder, da det er første gangen jeg har prøvd det, og som nevnt har det kun gått litt over et år siden det ble malt. Malte først to strøk med ren Owatrol (den er veldig tyntflytende), før jeg blandet 20% Owatrol i sort Arcanol, malte så to strøk med dette. Brukte følgende produkter: Owatrol: http://www.owatrol.com/index.php?langue ... ol-owatrol Arcanol Bengalakk: http://farvehandel.no/no/forsiden/nettb ... rcanol-342 Ferdigtørket er overflaten ganske slagfast, og litt myk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå