Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal smøre på noe som stopper rust og som samtidig tåler steinsprang osv..

Tenkte jeg skulle smøre Owatrol først og deretter smøre Arcanol iblandet 20% Owatrol.

Noen som har noen erfaringer om dette eller noe annet mann kan smøre under bilen ? Takker for alle tips :D

Skrevet

Sorry ot: Til dere som har tectylert bilene, hva ga dere for dette ? Hørte noe rykter om at en fullbehandling av f.eks en E61 kom på nesten 8500,- kr. Er ikke dette veldig dyrt ? Mulig det finnes noen som gjør dette i Sverige ?

Skrevet

Kan du ikke bruke drygolin oljedekk beis da?? Det er vel ingen som bruker owatrol under bilen...

Sprøyt på sagkjede olje eller noe lignende søl med sprøyte fra biltema og ta deg en tur på en tørr sandvei.. Det funker som snus...

Skrevet
Skal smøre på noe som stopper rust og som samtidig tåler steinsprang osv..

Tenkte jeg skulle smøre Owatrol først og deretter smøre Arcanol iblandet 20% Owatrol.

Noen som har noen erfaringer om dette eller noe annet mann kan smøre under bilen ? Takker for alle tips :D

Jeg malte et rustent vameskjold (ca. 80x40cm) og noen andre småting med Owatrol og Arcanol for litt over et år siden.

Det ser "nytt" ut enda, men jeg kan ikke gå god for hvor lenge det holder, da det er første gangen jeg har prøvd det, og som nevnt har det kun gått litt over et år siden det ble malt.

Malte først to strøk med ren Owatrol (den er veldig tyntflytende), før jeg blandet 20% Owatrol i sort Arcanol, malte så to strøk med dette.

Brukte følgende produkter:

Owatrol: http://www.owatrol.com/index.php?langue ... ol-owatrol

Arcanol Bengalakk: http://farvehandel.no/no/forsiden/nettb ... rcanol-342

Ferdigtørket er overflaten ganske slagfast, og litt myk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...