SSM Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Hadde ikke du fram stoler i full skinn før? Kommer dette interiøret fra Autopolsterei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Liker hjula jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Hadde ikke du fram stoler i full skinn før? Kommer dette interiøret fra Autopolsterei? Jo, hadde de for par år siden, men solgte de å handla dette, dette er orginalt å komplett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Alltid moro og se hva du finner på av hjul, Ståle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Knallrå bil, og interiøret er til å bli misunnelig av Ang. hjul synest eg ikkje dette vart så gale. Alle har jo fått seg Futura og RC no om dagen, så forandringen fryder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 Takker sant d, er det jeg tenker også, alt annet er bedre, selvom d er ikke feil med slik heller men liker å ha noe annerledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Liker hjula jeg også. Hva heter fargen du har i senteret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 njøø er vel noe av claus sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Gleder meg allerede til å se de neste hjula som skal på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Meget pen både inni og utapå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 bilen vurderes nå solgt..... viewtopic.php?f=38&t=204640 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 bilen vurderes nå solgt.....http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=38&t=204640 Starta tidlig på flaska idag? Dette kan ikke du mene! Angrer bittert på at jeg solgte min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Faen...ja vet egentlig det .. Men har ikke råd til å sette den bort liksom heller :/ Å forandring fryder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå