Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har sikkert blitt spurt om mange ganger før, prøvde å søke, men fant ikke...

Etter at jeg solgte E38 for et halvt år siden, så har jeg ikke gjort noe annet enn å savne den, så nu ser jeg etter ny...

Men så var det dette med antiskrens, jeg trodde det kom på alle bilene når faceliften kom i 1999?

Jeg driver og ser på denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30097704

Eier sier at det ikke er antiskrens på den, venter på svar om hva som står på knappen.

Men hva var det som skulle stå på den for at det skulle være med antiskrens?

Var det ASC+T?

På forhånd takk!

Skrevet

fresh e38 det der :D kul i den fargen faktisk. ser ut som original m-sport utgave også. evt individual.

om du kjøper den betaler jeg deg godt for å bytte treinteriør med meg for jeg har letet etter de der. aner ikke hva de heter eller noe.

Men forresten, jeg viste jeg hadde sett den der før : (utrolig at jeg fant den igjen, men ett søk på forumet gjør underverker :P ) nåværende eier har vist tapt endel penger på den :P

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=14098419

hva bilen har av antispinn å sånn aner jeg ikke. jeg har aldri prøvd 740n på vinteren. denne har asc. 730n min hadde INGENTING. men den lå ganske godt på likevell. men den kunne komme litt uventet, men jeg var bevist på det og kjørte deretter. ingen problem : D

husker jeg og en kompis med en e39 523 (med asc) skulle teste bilene litt. dvs se hvem som kom seg opp flest bakker på vinteren, på oppdal.

jeg hadde piggfrie dekk og han piggdekk. jeg kom meg opp overalt men han slet hardt. jeg kom meg helt opp til hytta til røkke men han måtte gi opp midt i bakken :applause: da vart jeg imponert.

Skrevet

Aha, hehe :)

Bra du fant link på den, ser ut som hun har tapt litt penger på den ja...

Hehe, jeg kommer nok aldri til å bytte til treinteriør! :D Hadde det på den forje E38, i den passet det da det var lysbeige + lyst tre. Men i denne passer det ikke :)

Framkommeligheten er utrolig bra ja, jeg hadde 235 dekk på min og den var rimelig heftig senka, men jeg kjørte nu rundt om kring uten større problemer. Var faktisk nu i vinter som var, og hjalp en kar som hadde kjørt seg fast med Land Cruseren sin, hehe det så bra ut når han fikk hjelp av en blosenka E38 :D

Ser i den gammle annonsen at det står antiskrens, trur jammen meg det er det på den. Hvis eier ikke har byttet lykter på bilen, så ser det ut som det er faceliften som kom i 2000, da blinkelysene framme ble hvit på de facelift lyktene....

Må vell bare dra å kjøpe den der bilen :)

Skrevet

det der er nok en original faceliftbil ja ;) faceliften kom i 9.98 om jeg ikke husker feil. men det er nok enten en individual da det er lakkerte sideskjørt og fangere helt ned (01 modellen som hadde det originalt) elller så kan de jo være lakkerte i ettertid.

er det ac schnitzer eksos eller bare stusser da ?

men trur det er en m-sport og siden den har shadowline, det treinteriøret, sport seter, sport ratt og svart tak. da har den isåfall annen utveksling på diffen og, og er en smule sprekere.

Skrevet

Har fått svar fra selger nu, om at det står ASC på knappen... Hva har bilen da?

@Space-ace: Ja det er en individual med originalt lakkerte kanaler :)

Stemmer som du sier at faceliften kom sent i 98, men da var det med orange blinkelysglass, i 2000 kom de med hvite blinkelysglass ;)

Er vell bare stusser på eksosen, men det holder lenge for meg :D

Er M-sport pakke også ja, er i mine øyne en bil som er akkurat riktig utstyrt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...