SSM Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Holdt kjeft? Du hadde jo rett Hva er fordelen med flashing og hvordan gjør du det? Vi jobber med lodding av kort her på jobb, så det er mange her som er kvalifisert til å gjøre den jobben uten problemer. Har spesial utstyr til å fjerne loddinger osv. Kan fjerne alt EWS driten med denne chippen ja? Så er det en ting mindre som kan feile. Jeg vil har turtall sperra der den er orginalt forresten. Skal finne fram DME nummeret til deg jeg
morten325i Skrevet August 31, 2011 Forfatter Skrevet August 31, 2011 Oki.. prøvde det stikketet.. men kan jeg måle på hvilken ledning som kommer signal på fra klokken? Prøvde å sett på den grune ledningen bare før å se.. merker ingen forskjel.. noen plass jeg kan finne ut om jeg har rett luftmasse målar? Før får feil på den på diagnosetestn..
SSM Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Luftmasse måleren din skal ha delenummer 13621403123, men den kan du bare koble ut og teste å kjøre uten. Om den er feil eller ødlagd så vil den gå bedre med den utkobla.
morten325i Skrevet August 31, 2011 Forfatter Skrevet August 31, 2011 Oki.. dn som sto på biln hadde et nr på 0280217806 å et på 1403123.. Biln stoppame den på.. fikk prøvd en me samme nr ..gikk reinar me den.. men ikje bedre
Ola. Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Holdt kjeft? Du hadde jo rett Hva er fordelen med flashing og hvordan gjør du det? Vi jobber med lodding av kort her på jobb, så det er mange her som er kvalifisert til å gjøre den jobben uten problemer. Har spesial utstyr til å fjerne loddinger osv. Kan fjerne alt EWS driten med denne chippen ja? Så er det en ting mindre som kan feile. Jeg vil har turtall sperra der den er orginalt forresten. Skal finne fram DME nummeret til deg jeg Sjekket opp litt nærmere nå, og konklusjonen er at disse ecu`ene må jeg nok ha på benken for å gjøre full utlesning av. Så da kan jeg desverre ikke sende epromer til deg. ECU blir da flashet, som betyr at den forblir uåpnet og ikke berørt med loddebolt. Akkurat det samme som "chipping", bare at vi programmerer eprommene uten å åpne motorstyringsboksen overhodet. EWS har ikke jeg mulighet til å fjerne desverre.. RPM sperre blir etter ønske, men det har ingen hensikt å øke den uansett..
SSM Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Oki.. dn som sto på biln hadde et nr på 0280217806 å et på 1403123.. Biln stoppame den på.. fikk prøvd en me samme nr ..gikk reinar me den.. men ikje bedre Som jeg sier, drit i hele måleren å prøv å kjør uten.
morten325i Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 har prøvd å koble den ut nå...men går likens med å uten... fikk opp på feilkodan.. 43 tidelig innstilling innsugnings-kamaksel. Avbrytelse 29 luftmassemålespenning. grenseverdiaverskredet/plusskontakt 2e drivstofforbruksignal 2a signal kjørehastihet.signal utforsket 88 tomgangsregulator 52tenningsbryter.avbrytelse.. tok å slettet alle feile men kom opp på nytt etter jeg startet den... kan dette ha noe med den ikke går helt rett?? noen plass man får kjøpt overhallings kitt til vanosen til denne??
Frode G Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Her er det en som virklig kan sakene sine. Jeg anbefaler på det sterkeste og kontakte Fekzen i sverige. Han har kjempe peiling!. Det er bare og spør om han på PPF forumet hvis det er noe tvil om det. Og dessuten så får du full servise og suport av han selv om du bor her i Norge, noe som jeg han bekrefte, får jeg har prøvd han. Kjempe service av han forresten. Se her: http://www.fekzen.se/ Mvh Frode G
morten325i Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 skal skjekke litt der.... noen som kan fortelle om dinamoen på m50 å s50 hva som er forskjelen?? er det bare at på s50 at den er på 110Ah å den andre er på 140Ah?? ser at ledningen er litt lenge unna på den til m50..men ser på koed at dynamoen er jo over 1000kr dyrere til s50... å så en ting til...på vanosen...de alu ringene som ligger inni vanosen..er det samme dim på begge eller ulik størreøse?? før fant et kitt..men sto bare til s50.. men var bare en ring.. skal jo være to..
Ola. Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Her er det en som virklig kan sakene sine. Jeg anbefaler på det sterkeste og kontakte Fekzen i sverige.Han har kjempe peiling!. Det er bare og spør om han på PPF forumet hvis det er noe tvil om det. Og dessuten så får du full servise og suport av han selv om du bor her i Norge, noe som jeg han bekrefte, får jeg har prøvd han. Kjempe service av han forresten. Se her: http://www.fekzen.se/ Mvh Frode G Han er absolutt en flink fyr den karen der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå