kjellsigvald Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 har montert kompressor kit fra ess tuning på ein bmw 840 ci . når eg trør i den girer den ned som den skal , men når den girer opp igjen virker det som den slår seg over på et nødprogram, lys i speedometer som viser gir forsvinner og nesten al kraft i motoren forsvinner og ikkje vil den gire ned om eg gir meir gass. noen her på forum som har vert borti dette problemet med automat kassen ? takker for svar.
Alpejohn Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 Finst noe fint som heter diagnose test Umulig og si hva dette er uten og ta en diagnose først. Fredrik
kjellsigvald Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 har nå bestillt meg time på verksted, men ønsker gjerne flere tips
SteffenKnudsen Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 har samme problemet på min e-34, bare uten kompressormont.. det går bort når jeg stanser bilen og lar den stå i noen sekunder. har hatt den på diagnose, og kom ikke med noen feil, så hadde vært gøy å finne ut hva dette kom av
John90 Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Eg har hatt samme problem i 2 av mine tidligere biler. Då viste deg seg at det var speedometeret som gjorde det. Byttet speedometer og so virka den som alldri før So vist nokon av deko har eit problem med instrumentpanelet so kan deko ha da i bakhovet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå