Gå til innhold

Magne's E30 "M3" s38 turbo - 613 whp


magne_
 Share

Anbefalte innlegg

Få opp et bilde av felgen fra siden da. Dim på dekket? Stå på magne :D

Det tok jeg desverre ikke, siden det var litt trangt mellom bilen og hylla.. Men vist det var for å se felgen, så er det sommerhjula til caddyen min :) Det ligger bilder litt lenger fremme i tråden. Står 245/40 dekk på felgene..

Tøft! Kass bakstilling har du ?

Stemmer som quanto sier :) Har e28 M5 diff og bytta tannhjula til e34 M5, dvs 3.91 i utveksling.. Har svikstålakslinger fra ppf, samt e28 m5 nav :) Så skal ikke ryke med det første! Er vell diffen som blir svakeste punkt, men det blir ikke problem før det event blir overlading :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så imponert av arbeidet ditt!! :applause:

Følger med videre :)

Takk for det! :D

Må for guds skyld ikke overlade ;) bor og strok det som går ann å port spjeldrekke å topp opptimalt så holder det for vanelige dødlige ;)

Jeg har lyst til å prøve meg på et skikkelig turbo bygg ettervert.. Men går nok en stund før det skjer! Og regner med at etter en stund med overlading, så finner jeg ut at det beste er sugehester ;) Er jo liten tvil om hva som fungere best, hvis du skal komme fort rundt en bane..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få opp et bilde av felgen fra siden da. Dim på dekket? Stå på magne :D

Det tok jeg desverre ikke, siden det var litt trangt mellom bilen og hylla.. Men vist det var for å se felgen, så er det sommerhjula til caddyen min :) Det ligger bilder litt lenger fremme i tråden. Står 245/40 dekk på felgene..

Tøft! Kass bakstilling har du ?

Stemmer som quanto sier :) Har e28 M5 diff og bytta tannhjula til e34 M5, dvs 3.91 i utveksling.. Har svikstålakslinger fra ppf, samt e28 m5 nav :) Så skal ikke ryke med det første! Er vell diffen som blir svakeste punkt, men det blir ikke problem før det event blir overlading :P

Okei, funderte litt på om denne bakstillinga blir smalare med e28 nava. Har ein feeling av at mine felger stikker lenger ut en dine, med lik dimensjon som deg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få opp et bilde av felgen fra siden da. Dim på dekket? Stå på magne :D

Det tok jeg desverre ikke, siden det var litt trangt mellom bilen og hylla.. Men vist det var for å se felgen, så er det sommerhjula til caddyen min :) Det ligger bilder litt lenger fremme i tråden. Står 245/40 dekk på felgene..

Tøft! Kass bakstilling har du ?

Stemmer som quanto sier :) Har e28 M5 diff og bytta tannhjula til e34 M5, dvs 3.91 i utveksling.. Har svikstålakslinger fra ppf, samt e28 m5 nav :) Så skal ikke ryke med det første! Er vell diffen som blir svakeste punkt, men det blir ikke problem før det event blir overlading :P

Okei, funderte litt på om denne bakstillinga blir smalare med e28 nava. Har ein feeling av at mine felger stikker lenger ut en dine, med lik dimensjon som deg.. :)

Nja, da er det nok bare bildene som lyger.. Stemmer at vist du bruker e28 nava slik dem er org, så får du dem nermere bærearmene. Da blir det bremseskiva som begrenser hvor nerme navet kan stå.

Jeg har fått dreid ei hylse som står mellom ytre nav og lager. Og indre navet ble dreid av litt, både for at ppf akslene skulle passe 100% og for at mutteren som holder navdelene sammen skulle ha flere gjenger.. Så sporvidden på bilen skal være næyaktig lik som ved vanlige nav :) Jeg skal bytte hjullager på begge sider når karosseriet skal lakkes på undersiden, så kan ta bilder av navet da! ;) Ligger også endel info i denne tråden: http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... f=1&t=1974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner bilen å ligne på en bil igjen! :) Fikk god hjelp til å prøvemontere litt ting på bilen, for å være sikker på at alt stemmer.. Og heldigvis er alt punkta på rett plass, så nå er det bare å begynne å "helpunkte" skjermene og bakplata :) Er nesten ferdig med den ene skjermen..

2012-01-07200806.jpg

2012-01-07200827.jpg

2012-01-07200840.jpg

2012-01-08193649.jpg

2012-01-08194904.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...