NA Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Har noen BBS RC 090 felger og har tanken om å kjøpe ytterringer fra RS til de. Hvor fåes dette? Gjerne polerte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Polardegosen skaffer sikkert til deg hvis du har penger og tålmodighet http://www.partsandretards.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 He,he. Ja var det med pengene da. Vil tro det er en brøkdel av prisen for sånt i utlandet? Her i norge selges jo bildeler for gullpriser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 www.felgen.garage.de ikke finn på å bruke norske mellomledd, jeg brant meg på det! Handla direkte etter det og det går kjapt og greitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 RC er kun 2 delte, så da er du flink skal du få kjøpe ytterringer til dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 Hmm. Visste ikke at de solgte løse deler. Takk for tipset. Får høre med de om priser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 Hmm.. Er det ikke sånn at ytterringen kan taes av men innertønna og senter står igjenn?? Eller jeg som har missforstått? Mener jeg har sett RC 090 felger med rs ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Hmm.. Er det ikke sånn at ytterringen kan taes av men innertønna og senter står igjenn?? Eller jeg som har missforstått? Mener jeg har sett RC 090 felger med rs ringer. Er kun senter og hele ringen på RC ja. Du har sett RC senter med RS ringer du. Det blir dyrt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Ja, så om jeg forstår deg rett kan jeg ta av bare ytterringen på RC felga og bytte de med RS ringer? Kan da ikke bli enormt dyrt? Fant priser i norge på rundt 1800kr stk ring. De var 5" da, så ble de litt billigere jo mindre de blir. Så om man får tak i noe fra utenomlandsk må det da bli overkommelig Edit: Da har jeg funnet bilde av en 090 felg som er delt så da skjønner jeg tegninga. Så da skal jeg slutte å surre mer her Da fårstår jeg det blir i overkant dyrt. Blir nok å shine ringene på felga som de er da ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Nei. RC er det kun senter og hele felgen som kan deles. Kun 2 deler pr felg + skruer og senter lokk. Så RC felger må du repp på banen som er der. Spesialister som Felgengarage å de, kan spes lage RC senter og RS baner, da får du 3 delte, men det koster skjorta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå