BMW-MB Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Jeg tenker om å begynne med planlegging av prosjekt, men sitter fast med hvilke bil jeg skal bygge på! motor har jeg 95% bestemt meg for hva det skal bli, men bil vet jeg ikke om det skal bli E30 eller E46! Bil- enten E30 eller E46, motor S62 M5 med twin turbo Har noen nokke ideer om kass bil jeg skal gå for og hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Vær så snill og velg E46! Er en million E30 her på forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Vær så snill og velg E46! Er en million E30 her på forumet! x2, selvfølgelig velger du e46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Vær så snill og velg E46! Er en million E30 her på forumet! Har det noe å si hvor mange E30 det er i forhold til E46 på forumet da? Man kjøper jo vanligvis bil først og fremst til seg selv. Har noen nokke ideer om kass bil jeg skal gå for og hvorfor Før du kan forvente saklige svar er det sikkert ikke dumt å fortelle hva bilen skal brukes til, og ca hva budsjettet er på ferdig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 S62 twin turbo tror jeg funker! velg e24 eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 E30 blir nok en billigere løsning, mtp. deletilgang og utprøvde løsninger. Det vil uansett komme til å koste sinnsyke summer når du skal ha S62 med overladd. Skal man overlade V8 er det nok bedre å titte over dammen. LSx motor. S62 må forsterkes noe vanvittig skal du opp mot/over 1 bar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-MB Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Vær så snill og velg E46! Er en million E30 her på forumet! Har det noe å si hvor mange E30 det er i forhold til E46 på forumet da? Man kjøper jo vanligvis bil først og fremst til seg selv. Har noen nokke ideer om kass bil jeg skal gå for og hvorfor Før du kan forvente saklige svar er det sikkert ikke dumt å fortelle hva bilen skal brukes til, og ca hva budsjettet er på ferdig bil. Det skal være en bil med skilter på som skal kjøres på gaten med og på bane! men ikke rein banebil.. ca 400 tusen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-MB Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 S62 twin turbo tror jeg funker! velg e24 eller no Håper det funker ja, hadde ikke vært dumt med e24, men liker e30-en og e46-en hakke bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 hehe, daså... e30 som er sååå kjedelig bil nå til dags skal mye til for å skille seg ut i mengden med de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 E30 blir nok en billigere løsning, mtp. deletilgang og utprøvde løsninger.Det vil uansett komme til å koste sinnsyke summer når du skal ha S62 med overladd. Skal man overlade V8 er det nok bedre å titte over dammen. LSx motor. S62 må forsterkes noe vanvittig skal du opp mot/over 1 bar. desto større grunn til å velge e46!, som smart man engang sa " utprøvde løsninger er prøvd før! " . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 velg e46, e30 er planetens kjedeligste bygg.. uansett hva du gjør med dem, så blir de ikke råe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 E30 er vel et av de penere karosseriene BMW har laget, etter min mening. Så fuck off Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Da ville jeg heller bygd på en LS1, LS3 eller LS7 motor. Mye billigere motorer, hundrevis av ettermarkedsdeler og superenkle å bygge. Samt at det meste er gjort på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 E30 er vel et av de penere karosseriene BMW har laget, etter min mening. Så fuck off du bør nok sjekke kalenderen, er ikke første april i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 E30 er vel et av de penere karosseriene BMW har laget, etter min mening. Så fuck off du bør nok sjekke kalenderen, er ikke første april i dag enig der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå