Has Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 Hei, Lurte på om noen der ute har vært borti det samme problemet som meg. Jeg har originale gule hovedlykter på min E30, men de lyser elendig på kvelden Har prøvd med mange forskjellige pærer, men ingen nytte. Det jeg har tenkt å prøve nå er følgende: Jeg har 2 stk helt nye hvite lykter liggende, tenkte da bare å flytte over glasset fra de gule se om det gjør noe forskjell. Noen tips? Thanks
CV-Erik Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Kan være at reflektorne er matte? Da lyser det ekstremt dårlig.
Has Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 Så hvis reflektoren er ny og jeg vasker det gule glasset grundig så vil dette fungere bedre?
Has Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 Good skal ta en titt på dem imorgen Nope ingen xenon holder meg så originalt som mulig. (skal legge ut bilder når den er helt klar)
Has Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 Forresten er det plug/play med å montere høydejustering på lys? Jeg hadde det originalt, men på disse gule lyktene så var det ikke noe ramme eller plass til å montere de svarte hylsene/motorene) cheers
iittala Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Anbefaler å sjekke prisen på nye komplette lykter. Ny Hella-reflektor er overraskende dyrt er min erfaring, sammenliknet med hva komplette lykter koster. Men hvis du kjøper reflektor, jeg mener at av de stedene jeg sjekket var merkeverkstedet rimeligst (da med klubbrabatt).
Has Skrevet August 31, 2011 Forfatter Skrevet August 31, 2011 Hei, sorry sent svar... Jeg har allerede komplette lykter liggende, tenkte jeg skal bytte over glassene og se om det gjør noe endring finner ut iløpet av uken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå