320dt edition 33 Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 hei folkens har en e46 320dt edition 33 i silverstone metallic lys blå men så vurderer jeg å skifte farge til marrakech brun blir da selvfølgelig ordentlig gjort med all invendig lakkering osv da jeg jobber som billakkerer til daglig men er samtidig litt i tvil siden det er en "special edition" tar gjerne imot synspunkter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Jeg har ikke gjort det. Men det er din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 BMW E46 Touring "Edition 33" er begrenset serie på 333 stk. Touringmodeller i forbindelse med at selve Touringkonseptet var 33 år gammelt. Den første modellen med Touring i navnet var E10 "02" 1600-2000 tii i 1971. E46 modellene var kun tilgjengelige i fargene Silverstone Metallic, Le Mans Metallic og Estorilblå... i alle motorkombinasjoner. Det er intet egentlig spesielt med "Edition 33" modellene i forhold til andre E46 modeller, men selve serien "Edition 33" er reell nok som en original hyllest til Touringkonseptet av BMW. Jeg ville derfor ikke ha endret farge på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwnissen99 Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Jeg ville ikke gjort det, syntes den blå fargen er fin, i tilegg til det fredrik sier over her så finnes det jo bare 333 stk av denne typen Men din bil, din stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Jeg ville da heller solgt bilen din, noen er villig til å betale litt ekstra grunnet edition 33. Så hadde jeg kjøpt en vanlig, kanskje litt sliten touring som du kan shine litt opp og så lakke. Tror økonomien i det er mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Enig med milhouse her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå