UFC Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Hei! Kjører en E46 320CI 2000-modell! Har fått subframe disaster. Da har jeg fått et verksted til å sveise å forsterke alt, hadde nemlig fått subframe disaster.. Så det er nå fikset! FOR EN LETTELSE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Du har kansje fått subframe disaster. En film om subframe disaster http://video.google.com/videoplay?docid=8362789948066992482 Men det kan også var lenkarma din tar borti nedre tverstag vist du har senket bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 De jeg har hørt med som har litt peiling på bil sier at det er diffen, så trur nesten det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Løft opp bilen og sjekk under da ser u hva det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 Det gjorde vi, fant ingenting som så unormalt ut, drivakslingene, bærearmene, stagene osv altså alt så bra ut, som det skal være:) så trur nesten det er diffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwnissen99 Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 dersom du ikke har subframe disaster, så tipper jeg det er diff foringen den lager sånne dunk da du skifter gir da bilen står stille også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 Det kan stemme:) fordi den lager dunke lyd når jeg bytter gir og står i ro men det er (sjeldent). også knirker det litt når jeg slipper gassen mens jeg kjører, og dunker litt hvis jeg slipper clutsjen fort og gir bång gass kjører jeg vanlig med giring osv så dunker det ikke ellerno bare lager litt knirkelyd når jeg slipper gassen. så det er ikke sååå ille, bilen går leeenge til med det problemet. var ikke noe farlig fikk jeg beskjed om men selfølgelig ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet November 30, 2011 Forfatter Share Skrevet November 30, 2011 ENDELIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå