bård Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Har to sett med 16" felger til salgs. Disse går akkurat over e36 m3 bremser så er fine vinter/ispigg hjul til biler med e36 m3 bremser. Det ene settet sitter det relativt slitte sommerdekk på og det andre sitter det slitte vinterdekk på. Begge er lovlig mænsterdybde så kan kjøres med, men jeg hadde byttet dekk.. Sommerdekk Vinterdekk Pris: 2500,- pr sett da felgene er hele og pene. Ved interesse kan bilder av hver enkelt felg selvfølgelig ordnes. Ta kontakt på PM da jeg snart bytter jobb og får nytt tlfnr. Mvh Bård Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjsyse Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Heisann! Lurte litt på vekten av et dekk for de med vinterdekk. Om du har mulighet til å bare veie et dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 Heisann!Lurte litt på vekten av et dekk for de med vinterdekk. Om du har mulighet til å bare veie et dekk? Mener jeg veide det og det veide ca 18 kg med dekk, kan god sjekke det om det er viktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Hei. Stemmer det at M3 skivene er 315mm? Lurte på vinterfelger til E92'en, men den har 330mm skiver foran, så jeg frykter jeg må opp i 17" der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjsyse Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Vekten er viktig ja. Skal bygge om til m3 3.0 og trenger da lette dekk før godkjenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 E36 m3 har 315mm skiver ja, å det går akkurat klar av caliperen, så tviler på at det går over 330mm, med mindre caliperne bygger mindre ut i forhold til senter.. Godkjente m3 3,2l med disse hjula på et 318 is karosseri for en uke siden, det gikk helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå