Kjexx Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Er det noe på disse motorene som kan brukes om hverandre? Jeg tenker da på starter, dynamo, oljefilterhus osv....? Takker for svar. Trodde det var m52tub28 men det er det ikke. Det er m52b28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 De er så å si ganske identiske.. Forskjellen er at M52 er alublokk Og toppen er litt forskjellig, men det går an å montere dem sammen.. Er bare forskjellig på følere.. Fleste deler går om hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Det var godt å høre. Så det vil si at de delene jeg nevner kan taes av min m50b20 og sette de på m52tub28`n? Det sitter e39 bunnpanne på den og jeg skal ha den i e36, har hørt at jeg må bytte oljepickup`n og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Flytter du over alt fra din m50 går det fint må bytte oljepickupen ja siden sumpen sitter på andre siden på e36 Og så er det noen 5 serie motoren som bare er levert med 1 vanntemp føler, 3 serien trenger 2 stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Det var godt å høre. Så det vil si at de delene jeg nevner kan taes av min m50b20 og sette de på m52tub28`n? Det sitter e39 bunnpanne på den og jeg skal ha den i e36, har hørt at jeg må bytte oljepickup`n og? Trodde u mente vanlig M52 med enkel vanos jeg, det er forskjeller på M52 enkel og M52TU dobbel vettu.. Men du kan bruke ting som generator osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Aha, men passer bunnpanna da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Aha, men passer bunnpanna da? Passer ikke fra m50 vis du ikke bygger om alt til m50 å TU nei da går det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Flytter du over alt fra din m50 går det fintmå bytte oljepickupen ja siden sumpen sitter på andre siden på e36 Og så er det noen 5 serie motoren som bare er levert med 1 vanntemp føler, 3 serien trenger 2 stk Jeg har en 99 mod m52tub28 fra e39. Funker dette da? Skulle skrevet det i første tråd. Skaffe ledningsnett fra e36 da, med samme motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Ingen E36 har dobbelvanos motor dessverre.. :/ S du har nok fått tak i enkeltvanos ledningsnettet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Ingen E36 har dobbelvanos motor dessverre.. :/ S du har nok fått tak i enkeltvanos ledningsnettet.. Hva mener du? Jeg har bare ledningsnettet til e39 jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Så det vil si at den motoren ikke vil fungere i e36? Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Åja, haha. Jeg bare antok feil. Du kan vel bruke E39 sitt ledningsnett i E36.. Ser ikkenoproblem i det? Kan være litt forskjellig lenge på noen av ledningene.. Men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Det er forskjellige koblinger til sikringsboksen da.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Bytt hele sikringsboksen, tenk ut av boksen Forestill deg råkaross, så flytter u lix alt u trenger fra E39n over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Jeg har bare motoren.. Vurderer å bytte motoren med en som har en som passer mine behov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå