M3 Yngve Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Går det ann å få kun mail at man har PM igjen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Jeg får mail for pm og eventuelt tråder jeg abonnerer på. Brukerkontrollpanel -> Innstillinger -> Personlige Innstillinger -> Velg Ja i ruten "Seng meg en E-post ved nye personlige meldinger" Er litt i tvil om det var akkurat dette du lurte på, men dersom det var det, så har du svaret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 PM, ønsker jeg skal få på mail, men ikke alt annet jeg har svart på, når andre svarer på samme tråd. Sånn der på facebook. Var ikke sånn før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 PM, ønsker jeg skal få på mail, men ikke alt annet jeg har svart på, når andre svarer på samme tråd. Sånn der på facebook. Var ikke sånn før Du har ikke abonnert på en tråd da? Eventuelt en kategori som f.eks. "Annet bil-& motorprat" eller "Bilder & Filmer / Show-Off". Har hendt tidligere at jeg har kommet borti den knappen, og da fikk jeg epost stadig. Kommet borti denne knappen ved et uhell: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 Mulig det Var det vet du, takker for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Brukerkontrollpanel -> Oversikt -> Bokmerker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå