Gå til innhold

gs vs koed .. Nytt spm ang Schmiedmann

Barca
 Share

Anbefalte innlegg

slo inn delenr til høyre indre/ytre endeledd jeg fant på GS inn på handlekurven på koed. Da fant den orginal del til 1200 kr. men når jeg tasta inn delenr til venstre sia fant den en til 300,- .

La også merke til at når jeg søker på noen delenr på handlekurven på koed, så kommer det en U på slutten av delenr. Det har det gjort på alle bærearmene og venstre endeledd. Høyre endeledd var det ikke noe U bak delenr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekket litt deler på schmiedmann, der står det "Varen er uoriginal, men i OE kvalitet" Er det bare noe de skriver på alle uorginale delene eller er det faktisk uorginal med bra kvalitet?

Burde jeg bestille fra Koed eller Schmiedmann hvis jeg ikke får bra rabbatter på gs?

takk for all hjelp folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale schmiedmann iaf. etter årevis med bestillinger fra disse 3 firmaene. Dette hvis du ikke får rabatt fra gs da, for gs er stort sett veldig bra, Koed = : (

GS har vært drittreige når jeg har bestilt, mens koed har vært kjappe og med god service. Så vil heller si det er omvendt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler slitedeler lokalt i stedet, f.eks Lemförder som produserer det meste av kuler og stag til BMW. Originalt fra BMW-forhandler er også overraskende billig på noe. Etter min erfaring er det rimeligere enn å handle hos GS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

La inn min første (og kanskje siste) bestilling på Koed på søndag, først i dag(fredag) så fikk jeg sporingsnummer. Pakken er ikke registrert i Norge enda... Tar alt for lang tid etter min mening. De mangla også en av delene jeg har bestilt, så den er ikke med i pakka. Vet ikke om de ettersender eller hva de gjør jeg, men det tar sikkert en stund. Blir GS og Schmiedmann.no fra nå av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GS er den dyreste plassen å bestille fra, men opplever rask leverings tid. Koed har jeg aldri brukt, syns siden er rotete og uorganisert, men er mange som sier koed er bra. Schmiedmann har mye deler, men problemet er at alt som står på lager, er lager ført i Danmark og IKKE Norge. Jeg har aldri vært fornøyd med dem. I sommer bestilte jeg en pakke på en søndag, ringte inn mandag ca 12 tiden å avbestilte. Ble senere 3 telefoner til de og 3 e-poster, siden jeg aldri fikk pengene jeg hadde forhåndsbetalt. men fikk allikevell pakka 3 uker etter avbestilling. Måtte vente en stund på å få pengene tilbake fra dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...