haakon6 Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Vurderer og selge mitt prosjekt på rot da intressen har dabbet av . Det er en 325 1986 med masse deler og 2 stylinger en org 325 motor med kasse og en 2,8 24v komplett som står i nå men ikke koblett opp , borbet a felger , nytt senkesett , m matter / pedaler / gear kule, short shift, ny alu radiator , ekstra diff , dasjboard , +++ må nesten komme og se for jeg husker ikke alt jeg har liggenes . Gir ikke bort detta da kan det heller stå der det står , men er du intr i og ha en rå cab til neste sommer så har du muligheten her motoren som står i nå kommer fra en e30 banebil som jeg prøvde før den ble plukket ut og det dro skinnet av pølsa og litt til ligger noen bilder i prosjekt tråden min tror jeg har brukt rundt 100,000 her bilen står fint parkert i en garasje i rælingen i akershus til noen kommer med penger . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 viewtopic.php?f=11&t=157074 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Hva er prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Hva er prisantydning? Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 Selges nå for 50k hvis den blir borte kjapt . Blir snart satt sammen i org stand og solgt til våren hvis den ikke blir borte kjapt nå . Dette er ingen upris da de på gs mente 70 k var billig for dette prosjektet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Ingen som har lyst på billig vinter prosjekt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachimb Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 har du noen bilder av interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 har du noen bilder av interiøret? Intr er sort sports seter i skinn og hvite instrm pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Interessert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 Interessert.. Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Interessert.. Pm sendt pm besvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 Interessert.. Pm sendt pm besvart Tlf nr sendt ring meg for nermere info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Kan være intr og bytte i e46 turing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Da er det siste frist for kjøp av prosjekt . Begynner og sette bilen i org stand om ett par uker hvis det ikke er noe intr for sånn den står nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå