Gå til innhold

Videokamera til banebilen

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

pleier desverre å ta tid fra statene. men uansett, det finn.no gopro kameraet er svindyrt, spesielt siden det ikke er med noe emr utstyr, naked kit.

1600 ferdig levert, med mc utstyr på egay...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har selv 3 gopro hd kameraer, bruker det når vi er ute i skogen og kjører idiot med atv ! og det tåler virkelig mye ! slått borti masse kvister og trær / steiner, vanntett kan du få dem og !

helt rått rett og slett ! men ja ebay er tingen svindyrt i norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde også kjøpt fra USA. HD Motorsport Hero eller hva det heter.

Innvendig kan du jo bruke mobilen din om du vil også. jeg har en android telefon som støtter 1080p/30fps. en app gir meg kule overlays med hastighet, gkrefter, rundetider og baneprofil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GoPro HD er knall kamera. Kjøp fra USA. I Norge er det blodpriser. Har du flaks skipper den gjennom tollen uten momskrav (jeg har hatt flaks på det flere ganger, og spart endel).

Anbefaler også til å kjøpe en LCD skjerm som tilbehør, da er det mye lettere å finne perfekt kameraposisjonering, samt at man kan se eksakt hva man filmer, og bruke kamera på fler bruksområder.

Tåler masse også. Jeg har mistet mine GoProer på isbane i 140km/t, fått de blåst ut av knust sidevindu i telefonstolpe i 110km/t, krasjlandet med RC helicopter og ligger under vann i over 30 minutter (batteriet mååtte byttes, alt annet funka!). Den undervannskrasjen var UTEN den vanntette housingen, som "naked".

Holder på med en GoPro HD FAQ og tips tråd, går sakte... men kommer om noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...