M3 Yngve Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Skrevet Desember 31, 2011 Du som er borti så mange M3 ombygginger må bare si fra om du finner en titangrå venstreskjerm til coupe som ingen (utenom meg) har bruk for Vet om sort og gull. Den gull kan du få for 200,- kr. Litt rust, men går fint å slipe og få den bra igjen.
Weltzin Skrevet Desember 31, 2011 Skrevet Desember 31, 2011 Rust har jeg nok av på den jeg har, venter nok heller fortsatt på en i rett farge..
///Mr.X Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Halo alle sammen! Da har jeg fått gjort litt mere! ..så! her kommer en update: E46 M3 framskjerm: Ikke akkkurat bolt on disse: form, bue og vridning er feil feil feil: MEN! med litt krymping sming å litt hard kjærlighet så får vi det til å komme seg: å ja! jeg vet den bakerste skjøte-plata er feil buet, den er bare puktet på for å ilustrere Den skal få sin del med kjærlighet den også
joachim sørlie Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 satan og tøft det der ble! skiller seg helt klart ut!! som ALT annet på denne doningen har dere kappa bort hele fronten også ?
M3 Yngve Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 Flinken Blir bare kjempe glad når jeg ser hva du driver med på "egenhånd" Ikke farlig å la deg få frie løyler !! INGEN får lik bil som meg så
Lamek Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Ikke verst! Blir veldig stilig det der... Nesten sånn folkevogn stuk på bakskjermene:)
joachim sørlie Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 nei, det skal godt gjøres og få lik som denne gitt!
M3 Yngve Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 Blir flippfront og mye bredding foran også. "breiere rompe" ei deg så Legg merke til at jeg må bruke spacer for en felge som er ET10 og er 9.5" brei. Bilen er jo bredda først ca 5 cm, så kommer m3 forskjermen i tillegg.
M3 Yngve Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 Tøft! Du som begynte med dette "tullet" med gamle åk Så tar jo Mr her helt av. Han og Albert Åberg, "skal bare" Men syns det blir bra jeg. Første ordentlige custom bilen vi lager
M3 Yngve Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 Bra trend syns jeg! Kan bli mye tøffe bilder når vi skal kjøre sammen en gang ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå