SpiXi Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 sett på denne tråden og e30 m3 tråden. fantastiske biler du bygger
KingB Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Jeg må få unna noen selge biler og få inn litt kr. hehe
M3 Yngve Skrevet April 11, 2012 Forfatter Skrevet April 11, 2012 sett på denne tråden og e30 m3 tråden. fantastiske biler du bygger Takk takk Denne er det stor sett Mr`n som skal ha æren for enda. Men tror ferdig resultat blir greit
M3 Yngve Skrevet April 26, 2012 Forfatter Skrevet April 26, 2012 Har lenge tenkt på at dette prosjektet tar for mye tid. Så har vel bestemt meg for å selge den. Den selges i deler. Så her kan man få seg en del gromme deler. Komplett M3 E30 under stell, med nye race K-sport, dvs hel coilover bak, forsterka, pulver lakka, nye lager, elokserte nav osv bak. Salgs annonse kommer i løpet av få dager. Kun shassi ( dvs bærende, ikke rulende ) med dører, vinder og en del org 02 deler med 3 stk M3 E46 skjermer, flipp front, traverser osv = 20 000,-
M3 Yngve Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 Ja det er trist, men jeg må bare innse at jeg må prioritere andre ting. Og ha 2 sånne prosjekter og holde på med kunde og biler som bygges for salg, går bare ikke. Jeg for holde meg til prosjekter, som ikke er så ekstreme.
fizn Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Selg hele prosjektet til han der Mr. X (kompisen din) da værtfall, så den blir ferdigbygget!
VegarVS Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 ja, tror de aller fleste hadde sett at dette prosjektet blei ferdig!!!!!!!!!!!
M3 Yngve Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 Selger du E30 M3 bakbremser? Nei, ikke før E30 M3 er oppe å går og ikke minst godkjent.
M3 Yngve Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 Selg hele prosjektet til han der Mr. X (kompisen din) da værtfall, så den blir ferdigbygget! Han har kjøpt hus, og ikke mye tid til å hjelpe mere, han har også for mange prosjekter. Vi trodde vi skulle greie å bli ferdig nå til våren med all tilpassing og at den snart var ferdig til lakk. Men da gikk vi på en smell. Så den tiden det tar å bygge denne ferdig og tiden vi har bruk, kunne vi gjort mye annet, som hadde genert noe mere kr. Hus, familie, økonomi osv må dessverre prioriteres Men mulig, om jeg får solgt unna det meste av dette litt fort, så blir det en grei banebil på sensommern. En litt mere ferdig bil, liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå