LK Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Ser Biltema selger denne her http://www.biltema.no/no/Bygg/Maling-og-Fuging/Maling-innendors/Gulvmaling-tokomponent1/ Noen som har brukt denne i garasjen? Skal snart male gulvet i garasjen og vurderer denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fazerfreak Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 har kjøpt,men er ikkje kommet igang enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Jepp, har den i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 Fornøyd med den? Bare å handle inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 jeg har prlvd den, den flasset hos meg, men jeg malte når temperaturen var under ti grader, så pass på at du har det varmt nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Det er jo ikke industri golv maling akuratt, men det funker. Jeg malte sommeren for to år siden på helt nytt gulv. På min 60m2 garasje kjøpte jeg 5 slike sett og det holdt til 2.5 strøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 OK,skal male på nytt garasjegulv jeg også. 69m2. Står at et sett holder til 12m2,da bør det vel holde med 6 slike sett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Ja, du klarer deg nok med 6 sett da til to strøk. Det førstre strøket forsvinner jo nesten helt ned i betongen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Det er jo ikke industri golv maling akuratt, men det funker. Jeg malte sommeren for to år siden på helt nytt gulv. På min 60m2 garasje kjøpte jeg 5 slike sett og det holdt til 2.5 strøk. Bruker du jekk og slike ting i garasjen som har høyere slitasjen en bare bil som triller inn og ut?? Virker jo greit til den prisen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Hva med ett lag med primer først? http://www.heydi.biz/filer/prodark/46.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 tipper at betongen bør tørke godt ut og at det bør primes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Tips er også å blande inn noe sand i siste strøket. epoxygulv + is/snø = glatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Det er jo ikke industri golv maling akuratt, men det funker. Jeg malte sommeren for to år siden på helt nytt gulv. På min 60m2 garasje kjøpte jeg 5 slike sett og det holdt til 2.5 strøk. Bruker du jekk og slike ting i garasjen som har høyere slitasjen en bare bil som triller inn og ut?? Virker jo greit til den prisen ! Ja, man hører det knaser i gulvet når man bruker jekk på det. Men, det er jo til for å brukes. Er ikke verre enn å male på ny om et par år. Det flasser ikke av selv om det er gått av noen plasser. Den tåler også alt slags olje og væske, tror det meste har vert på det gulvet desse to årene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå