tunamgu Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Har kjøpt ny bil som har halogen lyktehus og vil bytte til xenon lyktehus. Er dette mulig? Ser at Lyktene justerer seg selv når man starter bilen, så regner med at det skal være mulig?
Padi Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 http://www.bmspares.co.uk/new_parts_bmw_lighting.htm Her får du kjøpt lykter som kan monteres. Det er flere nettsider som selger lyktehus med xenon og automatisk høydejustering. Men for å få det loveligt må du også ha lyktespylere.
tunamgu Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 På den siden er det engelske lykter, passer nok ikke i Norge. Har lyktespyler ja. Kan du anbefale sider som selger de? Hadde tenkt å sette inn originale lykter.
larserso Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 På halogen har du vel kun den justeringen du kan gjøre med bryteren ved lysbryteren og ikke automatisk nivåjustering som kreves for å få xenon lovlig (og for å unngå den harry blinke-effekten om man kjører uten). Hadde også E46 som kjørte test på regulering med halogen, men fikk beskjed om at denne ikke hadde sensor på bl.a. bakaksling som krevdes for å gjøre nivåregulering mulig. Sett heller i Osram NightBreaker-pærer så får du bedre lys enn xenon til en mye rimeligere penge
Wolfeh Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Du får bedre lys en xenon med Nightbreakers? Jøss.
Wolfeh Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Hvis du er keen på å bygge om lyktene dine så vil jeg anbefale disse projectorene. http://www.theretrofitsource.com/produc ... b4h6771545 De samme som står I M5 og nyere biler fra BMW. Her har du kjørelys og langlys i samme projectoren. Disse gir et supert lysbilde. Har dem selv i bilen min. Og å si at vanlige pærer gir mer lys en xenon er bare tull. De nightbreaker pærene gir rundt 1750 lumen, mens xenon pærene som jeg bruker til denne projectoren har oppgitt lumen på 3200.
larserso Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Du får bedre lys en xenon med Nightbreakers? Jøss. Ja. Sammenligningen min er E91 med xenon og E46 med halogen. Vil anta at E91 ikke lyser dårligere enn E46. Svigers sin E91 har godt merkbart mindre lys enn E46-en jeg hadde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå