matsrh Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Noen som har prøvd eller har hørt om noen som har prøvd denne Decat Downpipe til e46 320d? http://www.ecotune-scotland.co.uk/product/BMW_E46_320d_Decat_Downpipe_November_2003_to_2005_with_lambda_boss ;mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Noen som har testet dette på 320d? Flexirøret mitt var vist begynt å bli slitent.. Hvordan vil det gå med denne på EU? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaa1 Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Har dette montert på min bil. Bolt-on, god kvalitet og god passform! Noe bedre bunndrag, men ikke veldig merkbart. Drar "gjevnere" på en måte, men ikke noe stor forskjell. Lyden er stort sett uforandret. ' Var på EU hos naf, de sa hvertfall ingenting på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Greit for turboen å ha downpipe, puster den litt lettere. Går også gjennom EU så lenge du ikkje tukler med resten av ekosen, min gikk gjennom med downpipe + superport bakpotte. Nå har eg erstatta supersport potta me rakerør så nesten fri eksos hele veien, det går nok neppe gjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Fikk downpipe inkludert i steg 2 tuningen til TRF, og Bilen har vært gjennom 3 EU kontroller på forskjellige verksted, uten noen problemer, feil eller kommentarer. Har aldri vært en bekymring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå