fizn Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 den var råten!Denne da?? grr... http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30113401 Åsså toppen alt så har han m-tech merket også montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Praktisk styling da.. Kjekt med sitteplass på fangeren når man er på treff eller på tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Merkelig at de legger penger i styling, og kjører med gravstygge felger. Kun felger og senk hadde jo gjort bilen fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Morsomt med folk som ikke kan gjennomføre ting. I den siste linken var det jo veldig mye, 6*9 høytalere som bare sto på hatthylla bake. Var skrevet plassering av dekk på felgen på forsiden! Stereoen bak var jo bare ikke noe pent syn. Stylinga var jo heller ikke helt rett, pluss for M merke. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 og så de 2meter bryterne :S M merke... han burde rett og slett skamme seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikNor Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Neeei for faen, skal denne gå i Drammen ? Den går heldigvis ikke her nede i Drammen =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Har dere noen meninger om dette forsøket på styling av bil? Jeg personlig synes det ser helt for jævlig ut, og at det er en skam at noen gjør slik mot en BMW! la meg tippe, denne "veninna" er du egentlig litt tent på, hu som de fleste andre smakløse jenter syntes denne bilen faktisk blei kul. og du er nå nervøs for at hu skal ta han i stede for deg pga den uber gromme bimmern hans, og derfor må du legge den ut på nette for og laterlig gjøre den? for så og linke tården til hu veninna de for og vise hu hva resten av verden mener? tilbake til meniger om bilen, skjønner ikke hva folk tenker. bytta til meg en bil med en sånn ubergrom fanger noe alle den der for litt siden, tokk den faktisk av og kjørte uten i stede:) turte ikke ha den på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 er mye fint ute og går ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikNor Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 den var råten!Denne da?? grr... http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30113401 Trengte egentlig bare å se på bildene for å skjønne at det var en av våre nye landsmenn som eide den =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 kan jeg tippe åssen motor som er i den? 1,6-1,8? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Synes at det er fint at folk resirkulerer engangsgrillene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Jeg måtte le... også fikk jeg en følelse av "håpløshet" om det er noe som heter det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikNor Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 kan jeg tippe åssen motor som er i den? 1,6-1,8? Hvordan kunne du vite det? Hehe Det er en kembo 1,6 liter =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikNor Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Har dere noen meninger om dette forsøket på styling av bil? Jeg personlig synes det ser helt for jævlig ut, og at det er en skam at noen gjør slik mot en BMW! la meg tippe, denne "veninna" er du egentlig litt tent på, hu som de fleste andre smakløse jenter syntes denne bilen faktisk blei kul. og du er nå nervøs for at hu skal ta han i stede for deg pga den uber gromme bimmern hans, og derfor må du legge den ut på nette for og laterlig gjøre den? for så og linke tården til hu veninna de for og vise hu hva resten av verden mener? tilbake til meniger om bilen, skjønner ikke hva folk tenker. bytta til meg en bil med en sånn ubergrom fanger noe alle den der for litt siden, tokk den faktisk av og kjørte uten i stede:) turte ikke ha den på. Nei, jeg er ikke spesielt tent på denne venninna.. Og jeg er heller ikke spesielt nærvøs for at hu skal ta han framfor meg.. Hu bor i Trøndertraktene og jeg bor i Drammen, så det er litt langt =P Jeg har heller ikke linket denna tråden til henne, men jeg hadde en diskusjon med hu (som blei ganske heftig).. Og når den var ferdig, så fikk jeg lyst til å legge den ut her, for å høre om det bare var meg eller om det var hu det var noe galt med =P Jeg skjønner at du heller kjørte uten da, ja =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 hvor mye koster igrunn dette? En del tusen? Med tanke på innkjøp av stylinga, tilpassing, lakk og montering? Bedre med senk og felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå