Gå til innhold

En venn av ei venninne har styla opp bilen sin.. Meninger?

FredrikNor
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Morsomt med folk som ikke kan gjennomføre ting.

I den siste linken var det jo veldig mye, 6*9 høytalere som bare sto på hatthylla bake.

Var skrevet plassering av dekk på felgen på forsiden!

Stereoen bak var jo bare ikke noe pent syn.

Stylinga var jo heller ikke helt rett, pluss for M merke. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noen meninger om dette forsøket på styling av bil? :D

Jeg personlig synes det ser helt for jævlig ut, og at det er en skam at noen gjør slik mot en BMW! :evil:

1iu57py9lxc5t8z2tcrd.jpg

la meg tippe, denne "veninna" er du egentlig litt tent på, hu som de fleste andre smakløse jenter syntes denne bilen faktisk blei kul. og du er nå nervøs for at hu skal ta han i stede for deg pga den uber gromme bimmern hans, og derfor må du legge den ut på nette for og laterlig gjøre den? for så og linke tården til hu veninna de for og vise hu hva resten av verden mener?:P

tilbake til meniger om bilen, skjønner ikke hva folk tenker. bytta til meg en bil med en sånn ubergrom fanger noe alle den der for litt siden, tokk den faktisk av og kjørte uten i stede:) turte ikke ha den på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noen meninger om dette forsøket på styling av bil? :D

Jeg personlig synes det ser helt for jævlig ut, og at det er en skam at noen gjør slik mot en BMW! :evil:

1iu57py9lxc5t8z2tcrd.jpg

la meg tippe, denne "veninna" er du egentlig litt tent på, hu som de fleste andre smakløse jenter syntes denne bilen faktisk blei kul. og du er nå nervøs for at hu skal ta han i stede for deg pga den uber gromme bimmern hans, og derfor må du legge den ut på nette for og laterlig gjøre den? for så og linke tården til hu veninna de for og vise hu hva resten av verden mener?:P

tilbake til meniger om bilen, skjønner ikke hva folk tenker. bytta til meg en bil med en sånn ubergrom fanger noe alle den der for litt siden, tokk den faktisk av og kjørte uten i stede:) turte ikke ha den på.

Nei, jeg er ikke spesielt tent på denne venninna.. Og jeg er heller ikke spesielt nærvøs for at hu skal ta han framfor meg.. Hu bor i Trøndertraktene og jeg bor i Drammen, så det er litt langt =P

Jeg har heller ikke linket denna tråden til henne, men jeg hadde en diskusjon med hu (som blei ganske heftig).. Og når den var ferdig, så fikk jeg lyst til å legge den ut her, for å høre om det bare var meg eller om det var hu det var noe galt med =P

Jeg skjønner at du heller kjørte uten da, ja =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...