andgeorg Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Hei, vurderer å kjøpe en e93. Noen som vet om det er plass til barneseter i baksetet? Skulle tro det går greit med rettvendt barnesete, mens det kanskje er mer usikkert med bakvendt sete for de aller minste. Jeg har behov for begge deler. Takknemlig for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Haha, glem det, leste e39. Min feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Har kjørt E92 en måneds tid med bakovervendt Britax multitech sete i - anbefales ikke! Jeg måtte sette meg inn i baksetet med poden i armene for å få ham inn og ut av setet/bilen. Veldig tungvint,særlig med de lange dørene,ikke alle steder man kan parkere. Da jeg hadde junior i samme setet i en 118 cab,måtte jeg ta ned taket for å få ham inn og ut av bilen - det så ganske teit ut og fikk et par tilskuere som ristet greit på hodet. E92 og 93 er absolutt ikke familiebiler, men egobørser for far,noe man som regelkjøper i 40-50 årene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andgeorg Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Takk for svar. Jeg testet faktisk selv med barnesete i en E93 nå i helgen. Det blir nokså kronglete, men det går (litt avhengig av hva slags sete man har). Best hvis man kan kan skru av airbagen og ha bakvendt barnesete i forsetet, og rettvendt sete i baksetet. Har en E61 allerede, så her dreier det seg om en morsom bil nr 2, der man av og til kan ha med kidsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Vi har hatt e46 coupè som familiebil i over to måneder, og det har igrunn gått helt greit. Vil ikke tro e93 er noe mindre ihvertfall. Vi har et Brio Primo-barnesete som nok er blandt de minste og letteste på markedet, noe som også hjelper litt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå