Nikko101 Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Kjøpte meg en 318is Coupe fra 1994 den 01.07.11 Ganske strøken for å vare so gammel, Ganske lite feil, Bare ett par småriper her og der, Men det må man nesten regne med fra en 94mod. det som har vore satt på bilen er: Coilovers (Supersport Black Evolution) M-tech Front M-tech Bakfanger M-tech Sidesjørt M-Girkule M- innstegsliste M-Lister GS-Retro felger ( BBS RS kopi ) 17" 205 dekk GS-Preformance effektanlegg Stabstag Fram/Bak Lakkerte orginal nyrer ( Sort matt ) Har lyst på nytt intriør, Vader/Sport seter. Og soting av ruter og kansje mere motor Men har ikke lakt noen planer ! Her er vertfall noen bilder av bilen! Kommentarer blir godt tatt imot Før: Etter: Ikke ripe i lakken men ripe på kameraet mitt :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 så ut som en fil bil det der, mangler m speil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Perfekt! Noen oransje blinklys hadde gjort susen tror eg og vader interiør! Også ville jeg kjøpt nye skilt fort som fy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Gjennomført! Veldig fin bil Nye skilter så er du i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Takker Har noen orange blinkers liggens, skal prøve dem. Er helt raka blakk etter å ha kjøpt felgene so M3 speil og vader seter må nokk vente! Koster det mye for nye skilt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 120kr for nye skilt mener jeg, var det jeg betalte, men det er litt over 1 år siden nå det er forresten ikke mtech bakfanger da, er m look diffuser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 120kr for nye skilt mener jeg, var det jeg betalte, men det er litt over 1 år siden nådet er forresten ikke mtech bakfanger da, er m look diffuser Koster forsatt 120kr Det er en Mtech fanger han har, ser vel det ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Hvor lenge siden er det du kjøpte de hjula fra GS? kan ikke huske å ha sett de noen gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 120kr for nye skilt mener jeg, var det jeg betalte, men det er litt over 1 år siden nådet er forresten ikke mtech bakfanger da, er m look diffuser Koster forsatt 120kr Det er en Mtech fanger han har, ser vel det ?? ja, ser det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Denne var bare lekker! Ser for meg denne med gule tåkelys og gule parklys, men det er jo smak og behag. Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Trur det er M-tech bakfanger ja, Kjøpte helt ny på GS so Kjøpte felgene den 02.09.11 so To dager siden Retro felgene fra gs kom vel for ett par veker siden... vet ikke helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Mye kosta felga? hadde vært fett på kjerring bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 tøff coupe!! Tror orange blinkers hadde gjort jobben her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 what? kikket på felger på GS sia idag o0 så ikke de.. hm må titte mer tydeligvis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå