bmwp0wer Skrevet September 18, 2011 Forfatter Skrevet September 18, 2011 sant nokk.. men såg me ikje mål på å sveis all rusta.. så måtte jeg prøve rat look
joachim sørlie Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 har pusset ned hele bilen nå så nå er d bare å vente til den ruster
scoot Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Du, få ut noen bilder a? Du har jo laget en prosjekttråd, men det er jo ikke en prosjekttråd når du har ETT bilde...
Therese89 Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 kjedelig å lese at du gir opp bilen! Selg den heller videre til en som kan sveise og som ikke gir opp! Det er ikke akkså mange igjen! Therese
Morty999 Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 uff stakkars e28 gi den heller til noen som tar vare på den.. e28 er ikke dusinvare om dagen
knut_olestad Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Tro meg, den er aldeles for rusta til å være verdt å koste på.
minigris Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Tro meg, den er aldeles for rusta til å være verdt å koste på. +1
Haakjin Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Har diskutert dette mye selv med eier, og jeg er en E28 entuiast! Dette er absolutt ingen vits i å begynne å legge neddi x antall timer med rust sveising. Det er trosalt bare en 520, arti at han prøver noe annerledes i stede. Litt herming etter Rusty kanskje, men kan bli artig å se fordi ;p
///MoePower Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Skal du først gjøre det, så bør du kjøre løpet fullt ut spør du meg.. Og legg for all del ut film og bilder av bilen, hvis ikke er jo alt sammen bortkastet! Det er ingen som syns det er kult å sitte og lese om at en bil blir "ødelagt" uten at det blir lagt ut bilder av den.
joachim sørlie Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 nei, enig med moe her.. du trenger og kjøre den helt ut, og legge ut masse bilder når du først gjør noe sånt
bmwp0wer Skrevet September 18, 2011 Forfatter Skrevet September 18, 2011 helt sant men har fortiden ikke noe kamrea så bli ikkje så enkelt å ta bilder men ska prøve å få lånt meg ett kamera neste helg
knut_olestad Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Har diskutert dette mye selv med eier, og jeg er en E28 entuiast! Dette er absolutt ingen vits i å begynne å legge neddi x antall timer med rust sveising. Det er trosalt bare en 520, arti at han prøver noe annerledes i stede. Litt herming etter Rusty kanskje, men kan bli artig å se fordi ;p Nemlig! 520i er pr i dag ikke verdt å bruke mange tusen på dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå