ChrZZ Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Hey! Jeg er på utkikk etter firmaer som kan gi meg et prisoverslag på å trekke det ytre taket med "carbon fiber" duk. Jobben her er å få det boblefritt og tilskjært pent rundt takantennen. Noen som vet om noen slike firmaer? Skal på en E60.
gkw89 Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 er vel enkelt å løsne på takantenna og få det skikkelig under vel?
bricks Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 "Mihail" her på forumet driver med folie i drammen
ChrZZ Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 Takker for tipset! Han tok 1500,- inkl materialer! Tror folket at det blir greit med: - Carbon look tak - M-tech styling - Carbon leppe foran og diffuser bak (og kanskje bakrutesenker/spoiler i Carbon) - Senk med 19" eller 20"? På en sølvfarget E60 pre-LCI?
S.Hafsmo Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Føler vel egentlig at Karbonfiberduk er litt som "sokk i trusa". Men selvfølgelig, liker man looken karbon gir (noe jeg personlig på ingen måte gjør) er det jo bare å kjøre på. Man bygger jo som regel bilen for at man skal like del selv.
Reef89 Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Takker for tipset! Han tok 1500,- inkl materialer!Tror folket at det blir greit med: - Carbon look tak - M-tech styling - Carbon leppe foran og diffuser bak (og kanskje bakrutesenker/spoiler i Carbon) - Senk med 19" eller 20"? På en sølvfarget E60 pre-LCI? Det gjør det nok ja om du ikke har fra før så legg dette med i listen: hvite lys foran og sorte nyrer.
ChrZZ Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 hvite AE? Slike kraftige? Har sett hvordan man gjør om til kraftige, og det innebærer jo å dele lykte, kutte, og lime.. :S Jeg har allerede hvite AE-ringer, med standard (dårlige) svake lys. Tenkte kanskje også smoked LCI-style LED baklykter også... Tror det blir en vinner!
ChrZZ Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 Føler vel egentlig at Karbonfiberduk er litt som "sokk i trusa".Men selvfølgelig, liker man looken karbon gir (noe jeg personlig på ingen måte gjør) er det jo bare å kjøre på. Man bygger jo som regel bilen for at man skal like del selv. True true Noen liker mora, andre liker dattra, og noen liker Monster styling Hehe!
Reef89 Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 hvite AE? Slike kraftige? Har sett hvordan man gjør om til kraftige, og det innebærer jo å dele lykte, kutte, og lime.. :SJeg har allerede hvite AE-ringer, med standard (dårlige) svake lys. Tenkte kanskje også smoked LCI-style LED baklykter også... Tror det blir en vinner! ja er endel inngrep vist du skal ha F10 style halo ringer. nja ville heller gått for de LCI rep. jeg har på min nå, slike:
ChrZZ Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 Ja, er slike jeg skal gå for, altså LCI-replica, men da med at HELE lykten er smoked, og ikke "sånn som alle har". Dvs, mørkt glass og mørke blinkers Da får jeg "feelingen" av svart på sølv. Og for da å videreføre den stilen, kanskje da også fikse meg hvite eyebrows, slik at jeg da får bare hvitt, sølv og svart på bilen (svart carbon, svarte lykter).
ChrZZ Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2011 Da er jobben gjort, og her er resultatet! viewtopic.php?f=11&t=90366&p=2182307#p2182307
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå