Kjetil^^ Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Heisann. Lurer på om noen veit ka frontfangaren på bilen min heiter? Har ikkje sett denne på så mange biler. Noen som kan hjelpe?
jonase46 Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 ser ut som en orginal fanger med en leppe på
Kjetil^^ Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Er det ikkje andre tåkelys i den orginale fangeren då?
awt Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Det er en original M-tech "1"-fanger. Du har rett i at det ikke er så mange som har denne.
Kjetil^^ Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Det er en original M-tech "1"-fanger. Du har rett i at det ikke er så mange som har denne. Ok, takk skal du ha Noen som har peiling på kor mye ein kan prøva og selga noe sånt for då?
awt Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Den kommer nok dessverre i skyggen av M-tech II-fangeren, og er såpass lik den originale at de ikke går for så veldig mye. Uten at jeg vet ville jeg tippet mellom en tusenlapp og 1500,-.
Kjetil^^ Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Den kommer nok dessverre i skyggen av M-tech II-fangeren, og er såpass lik den originale at de ikke går for så veldig mye. Uten at jeg vet ville jeg tippet mellom en tusenlapp og 1500,-. Hehe okai, ja den gjør vel det, er vel ikkje uten grunn til att eg har ein M-tech 2 fanger liggende som skal på bilen snart Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå