Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har tenkt å montere grøftelys på min e36, men har lite peiling på dette.

Bilen har ikke grøftelys orginalt, men jeg regnet med at ledningene var lagt slik det bare var å sette inn, men i dag tok jeg av dekslene, og jeg kan i alle fall ikke finne noen ledninger.

Betyr dette at jeg må montere hele pakken med ledninger, rele osv, eller er det en enklere måte å gjøre dette på? Til informasjon har jeg heller ikke den av/på knappen inne i bilen;)

Skrevet

Da må du nok lage grøftelys selv, det gjorde jeg på min gammle E36, hverken brytere eller ledninger var der heller. Kjøpte orginale lys og ett komplett relesett fra biltema fungerer utmerket. Laget selv bryter i panelet over gear spaken der er det jo utsparinger;)

Skrevet
Da må du nok lage grøftelys selv, det gjorde jeg på min gammle E36, hverken brytere eller ledninger var der heller. Kjøpte orginale lys og ett komplett relesett fra biltema fungerer utmerket. Laget selv bryter i panelet over gear spaken der er det jo utsparinger;)

Takk for tipset!

Vet du om en link der det står detaljert hvordan du gjør dette? Hvor skal reléet monteres og hvordan bli det med sikkringer?

Jeg snakket med en som ettermonterte grøftelys på en golf, og på den bilen var ledningene lagt fremm i grillen en plass. Er det en mulighet at dette er gjort med meg? Eventuellt hvor skal jeg lete?

Skrevet

du får kjøpt ettermonterings kitt med den orginale knappen som skal inn og alt.. har hatt både e36 som det ligger klart ( da er knappen og alt der) og e36 utten alt klart:-) hvorfor veit jeg ikke:-) Koed.no har den ettermonterings pakken vertfall :-) der regner jeg med at det følger med forklaring og :-)

Skrevet
du får kjøpt ettermonterings kitt med den orginale knappen som skal inn og alt.. har hatt både e36 som det ligger klart ( da er knappen og alt der) og e36 utten alt klart:-) hvorfor veit jeg ikke:-) Koed.no har den ettermonterings pakken vertfall :-) der regner jeg med at det følger med forklaring og :-)

Takker!

Da tenker jeg at ledningene ikke ligger klare, siden jeg ikke har knappen. Eventuellt hvor skal jeg lete etter desse ledningene? De ligger i alle fall ikke rett bak dekslene.

Skrevet

har en e36 som ikke er tåkelys på og ikke bryter, men kontaktene ligger klart underkant av lyktene. har ikke sett inni bilen angående bryterkontakten. mulig at der så enkelt at det er bare å bytte ut den brytern med tåkelys bak med en som har både tåkelys bak og fremme... går vel i samme kontakten med den bryteren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...