Hesleskaug Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Med en hektisk hverdag har det vært vanskelig å følge opp Autobloggen den siste tiden, men her er endelig videoen fra Sommertreffet på ACR i Mo i Rana. http://www.autobloggen.net/?p=4333 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Bra jobba som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Kjempefilm, igjen. Flink til å skifte hjul du, yngve hehe Acr ser jo helt rå ut, hvordan vil dere som har kjørt den sammenlikne den med nye skogen? Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 bra film som vanlig ja! personlig syns jeg acr er en morsomere bane og kjøre på en skogen. nå har jeg kjørt bare på ett gatebiltreff med alt for mye biler på banen på rudskogen men så langt syns jeg acr er mindre teknisk krevende og lettere og få fin flyt i kjøringa, noe som passer min kjørestil bedre iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 bra film som vanlig ja! personlig syns jeg acr er en morsomere bane og kjøre på en skogen. nå har jeg kjørt bare på ett gatebiltreff med alt for mye biler på banen på rudskogen men så langt syns jeg acr er mindre teknisk krevende og lettere og få fin flyt i kjøringa, noe som passer min kjørestil bedre iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 ble mange gitt..=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Syns denna filmen er den beste hitttil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 Takk for tilbakemeldingene. Alltid morp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Skulle hatt kamera litt mere nedover og frem i bilen til Pål. Sitter litt i taket liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Bra film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 ACR er mye grommere en nye skogen. Kan ha mye større fart hele veien liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 Skulle hatt kamera litt mere nedover og frem i bilen til Pål. Sitter litt i taket liksom Vet, men noen ganger så er det så stress å montere kameraene. Og uten skjerm så blir det litt på feelingen. Var litt greiere å montere på din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Lura på korsjen inntrykk han der i racing porsche fikk av treffet, før han holdpå å få juling av en illsint nordlending etter en stygg forbikjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå