staM Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Hei! Har noen 17" Rondell-felger liggende. Disse er pulverlakkert svart og nylig avbalanserte. Er dekk på felgene, men de er det ikke noe å skryte av. Kan lese av informasjonen av felgene og legge ved bilder om det er noen interesse for de. Felgene har stått på en E34. Holder til i Møre og Romsdal, kom med bud. Oppdatert med bilder og informasjon: Viste seg at det faktisk er brukbart spor på fremdekkene, men utslitt bak. Det står 8,5" x 17", ET.13
Robin L Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 hvilken bredde er det på de? pris og hvor i møre og romsdal?
staM Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Aner egentlig ikke. Kan sjekke opp og ta bilde i morgen, jeg. Felgene ligger på Vestnes, midt i mellom Molde og Ålesund. Kom med bud!
staM Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Alt kan sendes så lenge kjøper betaler.
Jay-O Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Intressert i bytte? viewtopic.php?f=18&t=201909 Men da uten dekkene. Kun felger mot felger. Evt andre veien, mine dekk mot dine felger?
Robin L Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 synes egentlig de ble for svarte ;/ men dekka, er de lovelige?
staM Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Er mulig de ser litt mørkere ut enn de er pga. de var våt. Men de er rimelig svart,ja. Om du tenker på sporene på dekkene, så er de som sagt helt utslitt bak og foran så er det steder der det er litt for slitt. Så helt ærlig vil jeg si at de ikke er lovlige. Men er da lov å komme med et bud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå