DieselVegard Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Har nettopp funnet et opgraderingskit fra disse til X3. http://www.bavariansoundwerks.com/index.php Ser bra ut, koster passe med penger og er plug and play. Det liker jeg. Noen med erfaringer derfra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Jeg har handla kit for å koble iphone til Cd-magasin inngangen i E39 derfra. De var raske å svare på mail og raske å sende avgårde. Litt høy porto men varene kommer på få dager. De sender med Ups som kommer hjem og leverer på døra di og ordner med den Norske fortollinga og legger ut for momsen som du da får regning på senere av Ups. Alt i alt er min erfaring at de er svært seriøse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titansølv Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Skal være veldig bra med bsw, men du får tak i lignende hos www.dynabel.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrlod Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Vurderer også sterkt å kjøpe BSW settet til min 1-serie. Sendte en mail til BSW, og de påstår at Stage 1 settet med en skikkelig forsterker er mye bedre enn Logic7 pakken som BMW leverer: "Once you fully upgraded everything it will sound MUCH better than the Logic7 package... no questions asked!" Noen som vet om dette stemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_sala Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Synes det høres litt rart ut. Etter det jeg har lest på Q&A-sidene til BSW har de tunet høyttalerelementene slik at de spiller best mulig med den originale forsterkeren og derfor fraråder de å ettermontere ny forsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå