Gå til innhold

Julian's E34 525i: Ikke fullt så orginal lengre

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hahaha, blir gjort skikkelig, sånn at det er raskt gjort å vaske den ren og pen igjen :D

Og om sommeren er ikke været så værst her i Bergen altså :D Men ellers er det jo mye regn :P

• 2 weeks later...
Skrevet

Da var sotede blinkere framme montert! Et helvette uten like, og spylervæsketanken fikk desverre gjennomgå litt så den lekker :P

2011-12-07171637.jpg

2011-12-07171739.jpg

Også et lite vinterbilde :mrgreen:

2011-12-05153924.jpg

EDIT: Har også bestilt mørke blinklys på siden.. Så får vi se hva jeg gjør med baklys.. Enten helrøde eller mørke "blinkere".. Help please? :lol:

Skrevet
Her er en photoshop en kamerat gjorde for meg:

Bmwferdig.jpg

JEG VIL HA DEN SLIK!!

Fått heva den litt så hadde den vært konge :)

Å sålenge du oppdaterer så leser vi selv om vi ikke svarer bestamdig ;)

Skrevet

hey julian! jeg skulle hatt noe gul lykte film til e60'en min :)

kan du gi meg en lyd om du kan fikse det ?

91009454

Skrevet
2011-12-07171739.jpg

Hva heter det merket der? å vet noen hva det står for?

liker looken på e34'n din! :D

Tysklands riksvåpen er i gull skjold en svart flakt ørn. Denne ørnefiguren har tradisjonslinjer tilbake til romerske kjennetegn og til ørn som symbol for guden Jupiter. Det tyske riksvåpenet er et av verdens eldste som fortsatt er i bruk. Dagens tyske riksvåpen er en heraldisk etterfølger av et eldre riksvåpen som har en svart dobbeltørn på gull bunn, men som opprinnelig hadde bare ett hode. Dette ørnevåpenet ble brukt av det tysk-romerske rike som anså seg som det antikke romerrikets etterfølger og derfor overtok et av dets hovedsymboler. Ørnen i det tyske riksvåpenet blir ofte kalt «riksørnen» (tysk, Reichsadler).

Skrevet
2011-12-07171739.jpg

Hva heter det merket der? å vet noen hva det står for?

Tysklands riksvåpen er i gull skjold en svart flakt ørn. Denne ørnefiguren har tradisjonslinjer tilbake til romerske kjennetegn og til ørn som symbol for guden Jupiter. Det tyske riksvåpenet er et av verdens eldste som fortsatt er i bruk. Dagens tyske riksvåpen er en heraldisk etterfølger av et eldre riksvåpen som har en svart dobbeltørn på gull bunn, men som opprinnelig hadde bare ett hode. Dette ørnevåpenet ble brukt av det tysk-romerske rike som anså seg som det antikke romerrikets etterfølger og derfor overtok et av dets hovedsymboler. Ørnen i det tyske riksvåpenet blir ofte kalt «riksørnen» (tysk, Reichsadler).

lukter jeg wikipedia? :P

Skrevet

Kommer fra Wikipedia ja. Jeg visste at det var tysklands riksvåpen, men når du spør, så får du et ordentlig svar ;)!

Skrevet

Får vel skrive det samme som jeg skrev til 316. De terningene kan ligge å slå i kanten når du kjører om ventilen ikke er stiv nok. I ditt tilfelle ser det også ut som det er liten klaring. Bare et lite tips :D

Skrevet
Helrøde er helt konge på e34! Er det ikke? Ble pent foran! :)

Takk for det :D Ja tror jeg prøver meg på det :mrgreen:

2011-12-07171739.jpg

Takk :D Begynner å bli bedre iallefall! Men langt igjen :P

Får vel skrive det samme som jeg skrev til 316. De terningene kan ligge å slå i kanten når du kjører om ventilen ikke er stiv nok. I ditt tilfelle ser det også ut som det er liten klaring. Bare et lite tips :D

Så at du skrev det der, så jeg sjekket det med en gang, og de er stive nok :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...