Gå til innhold

Julian's E34 525i: Ikke fullt så orginal lengre

Anbefalte innlegg

Skrevet
Får vel skrive det samme som jeg skrev til 316. De terningene kan ligge å slå i kanten når du kjører om ventilen ikke er stiv nok. I ditt tilfelle ser det også ut som det er liten klaring. Bare et lite tips :D
Så at du skrev det der, så jeg sjekket det med en gang, og de er stive nok :D

:beer:

• 4 weeks later...
  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Får vel oppdatere pittelitt.

Har stresset fælt med motoren i det siste, men endelig funnet ut av det! Var tomgangsregulatoren som gjor at bilen kuttet ved kjøring :shock:

Nå er den koblet ifra og alt er bra utenom at jeg har en tomgang som begynner på 700 etter mine instillinger, men etter å ha kjørt litt ender den opp på 1300 pga spjeldet endrer posisjon :P

Har også handlet nye tåkelykter, og lagt gul folie på de. Blir montert til våren sammen med felger.

Da blir det også sort folie på frontlys. Har montert sorte sideblinkere også.

Blir muligens total nedpussing av bil og hellakkering vis polakkene på jobben gir meg en god pris :mrgreen:

Litt bilder av tåkelys: Glemte selfølgelig å ta bilde av begge to som gule, men men :lol:

20120109_154936.jpg

20120109_160604.jpg

• 4 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Tja.. Montert litt ny eksos. Fjernet midtpotten og satt inn to rør istedet. Så nå må jeg bare få det sveist litt, så er det fin lyd :) Ikke for høyt og ikke for stille :P Rett og slett bare fin 6'er lyd :D

Ny vannventil ligger klar for montering, og ny tomgangsregulator er på vei i posten ;) Så skal den få en ny calipper og klosser bak. Da er den i GOD stand, og så er det bare kosmetisk igjen :D Blir muligens hel-foliering! Får det billig via min onkel :mrgreen:

Tips til farger?! :D

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Da var bilen tilbake etter over 9000km, 12 land og hardkjøring :D Aldri klaget eller feilet ;) Gode gamle E34'er holder visst evig.

Nå blir det bestilt ny snekke (M5-snekke), sorte DE-lysene blir montert, samt diverse foringer blir skiftet til stivere type :)

Ellers så blir senk bestilt de nærmeste dagene, sammen med nye dempere type stiv. Vurderer også sterkt delskinn-interiør, men får se hva jeg får tak i :lol:

Ellers blir det skifte av to dører pga litt stygg rust, også blir resten av rusten fjernet nå i sommer med hjelp av en lakk-venn av meg ;)

Bilder kommer snart :D

Skrevet

Og da var originale sorte hella baklykter kjøpt :)

Samt alt over blir bestilt i kveld ;) Så nå skal bilen bli strøken :D

Skrevet

Litt mer nyheter:

Fått montert baklykter

2012-07-04174920.jpg

2012-07-04174927.jpg

2012-07-04174940.jpg

Ble riktig bra syns jeg!

Fronlykter blir montert onsdag neste uke.

Senk er på vei, samt masse deler fra koed.

Imorgen eller i helgen skal jeg få satt igang litt rustfjerning og "kosmetisk kirurgi" :mrgreen:

Har og kjøpt to skinnframstoler i grått, som trenger litt shining før de blir montert ;)

Gi gjerne litt feedback :D

• 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...