benger Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Der står den ja Gleder meg til å se fler bilder med oppdateringer. Er samme koden ja, bare lakkeren er klar over at det skal være i mørkeste nyanse så går det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Skjer det noe her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 svært lite. bilen står til vinterlagring og har derfor ikke fått gjort så mye med den enda. kun montert org orang blink forran og gt splittere. men satser på at jeg har coilovers og nyoppussede bbs rc felger liggende klare når den kommer ut igjenn. avbestilte også coilover settet jeg bestilte da det tok så utrolig lang tid og få det levert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Dette så jo riktig bra ut;) Nydelig cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 da er coilovers bestilt. prøver meg på lowtech 9.2 tuv godkjent senk ned til 60mm bak og 80mm forran. skal bli morro og prøve settet da det er litt spesiel måte og justere høyden forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 da er coilovers ankommet. ser veldig bra ut, takk til rbtuning.no for en god handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Pen bil! Må følge med på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 takker! da er ny bakre eksos bestilt, det ble scorpion stw-m3 rustfri pluss en del mer snacks og slitedeler til vogna. og verktøy for og dele bbs felgene som skal på. skal prøve og pusse felgkanten og polere den selv. men senter og skruer må vel sendes inn på lakkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Scorpion er aldri feil. Hadde kanskje valgt STW istedet for STW-M3. Forskjellen er at enderørene er kuttet med litt vinkel på stw, mens stw-m3 er kuttet rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 ja var litt usikker på det valge, men jeg fant ut at det ble stw-m3 denne gangen. men jeg er enda usikker på fargevalget på sentret på felgene.. planen var høyglanspolert kant og gull senter med gull skruer. men er usikker på om det blir finest med gull eller sølv senter.. noen som har en formening om dette?? ilustrasjon med sølv http://www.euromcars.com/parts/e30m3/wh ... 5sw2-1.jpg gull http://i52.tinypic.com/2jcvs3p.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 ja var litt usikker på det valge, men jeg fant ut at det ble stw-m3 denne gangen. men jeg er enda usikker på fargevalget på sentret på felgene.. planen var høyglanspolert kant og gull senter med gull skruer. men er usikker på om det blir finest med gull eller sølv senter.. noen som har en formening om dette?? ilustrasjon med sølv http://www.euromcars.com/parts/e30m3/wh ... 5sw2-1.jpg gull http://i52.tinypic.com/2jcvs3p.jpg Blir nok penest med sølv siden du har gul lyktefilm på trur jeg da. eller så blir det kanskje litt for mange forskjellige farger som peker seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 ja får prøve med org farge på sentret først, så får jeg heller bare lakke det senere om jeg heller vil ha gull.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Jepp, har mine felger til lakkering nå og er ikke så galt med tanke på pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 lakkerer du di med vanlig lakk eller pulver lakkerer du di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 lakkerer du di med vanlig lakk eller pulver lakkerer du di? Jeg prøver med med vanlig lakkering nå. spurte litt om hvordan det kom til å bli først hos lakkeren og ha sa det ble bra det men måtte la felgene herde i 4-6 uker før man brukte noe særlig med produkter på de. spesiellt kraftig avfetting osv. Men blir ikkeno problem det, de skal ikke tas i bruk før i april engang hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå