Gå til innhold

Jon's BMW e36 328 cab -StAncE- NYE BILDER S9! -selges-

jon///M
 Share

Anbefalte innlegg

ok. tror lakken på sentrene på bbs hjula var ganske bra og di er sølv og, så får prøve med det først og hvis jeg bil fornøyd med sølv senter kan det hende di får helt ny lakk bare slik at det blir strøkent.

april ja. håper jeg får ut caben så raskt som mulig når snøen smelter, problemet er bare at den står bortgjemt innerst på en låve bak en hel del andre biler blant annet med en e36 m3 gt og en e32 750il ;)

regner med den gule lyktfilmen min kommer snart så skal plukke av lyktene på bilen slik at jeg har noe og pusle med i vinter iogmed at jeg ikke får gjort nå med bilen der den står nå. tar heller ikke sjangsen på og montere coiloverene da det var akkurat at den kom seg inn på låven med det orginale m-tech understellet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er ikke glad i støy jeg heller, men må bytte nå da simons potten som står på nå er rustet hull så det vil forhåpentlivis bråke mindre nå og få fram go lyden fra 6eren :)

ellers kom spesial koppen for og dele bbs felgene og gul lyktfilm, så må nok begynne med pussing av felger og slikt snart. holder bare på og lage med en fin liten "dreibenk" for og sette felgene i for og pusse dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, er ikke rare greiene, men det blir nok bra tror jeg, med mulighet for og justere hastigheten ganske bra.

ellers så kom delene fra koed nå. scorpion bakpotta og div slite deler :) greit og ha delene liggende klar til caben kommer ut fra vinterlagring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet jva som skal til for og sette m50b25 innsug på m52b28?

ellers er "dreibenken" for felgpussinga snart klar, mangler egentli bare ei gammel flat viftereim som driv reim :P men er det noen plass man kan få tak i skikkelig lakkfjerner? har en type som heter chemical eller noe, men den tar ikke så bra synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, lite og ta bilder av akkurat nå men :P var og så om caben i dag og den var nedstøvet og trist. men det blir bedre når jeg får tatt ut den :)

tok også av lyktene og har begynt og delt di for og sette på gul film, skulle ta av dekkene på bbs hjula og i dag, men han jeg bruker på dekk var bort for tiden så jeg fikk prøve meg på dekkomleggings maskinen selv, men det skjønte jeg lite av :P viste hva jeg skulle gjøre ca men dekk sidene var så stive at det var umulig og vrenge av dekkene :P får dra innom vianor en dag og la di gjøre det tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen bilder av div deler og hva jeg holder på med slik at det ikke blir bare tekst :P

2 av felgene ble delt i dag, di 2 siste står det dekk på enda som jeg må ta av.

u2o7g20j7zz1bh7pbjci.jpg

den dårligste av ringene

zma02no1yu64py3zzdd3.jpg

har begynt og dele lyktene for og legge gul lyktfilm

70bk62yj5mle43hie6zp.jpg

coilovers ligger og venter til bilen kommer ut fra lagring og eu ok

gg03dy7x0n8v64629uqq.jpg

scorpion eksosen ligger også og venter

42wl7r6m60zylrf0j7i2.jpg

m6855sq0nu9pwx1lyq07.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger alle de delene der jeg Jon, bare å videresende :D hehe

Du har orginale bbs RS hjul?

ikke RS for di er 3 delte, men dette er orginale BBS RC035 hjul, di ble levert orginalt på en 525ia (e34) jeg hadde tidligere, da jeg kjøpte bilen av min bror ville han ikke selge med felgene da han egentlig hadde planer om og pusse di opp selv og sette di på en e28. men etter mye mas i det siste så fikk jeg byttet di til meg :) 525en er for lengst solgt men disse blir nok pene på caben.

8x17" felger med ca et20 så er ikke dette di største felgene men men så lav offsett iforhold til org e36 så vil di komme godt ut i hjulbuen :)

Så godt det er å se at gamlebilen får skikkelig stell og deler den fortjener! :) Gleder meg til å se resultatet til våren!

jo, jeg håper da den får nok stell :) og mere stell skal det bli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...