Gå til innhold

Jon's BMW e36 328 cab -StAncE- NYE BILDER S9! -selges-

jon///M
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da var bilen ut fra vinterdvale, holder på og legger siste filmen på lyktene nå og lime di så skal di monteres i morgen sammen med det nye kn kittet, så vil den få seg en god vask, bytte av olje og filter, også sette på sommerhjul (den lagres på stålfelger med vinterdekk..) og det nye eksos anlegget om jeg får tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var bilen ut fra vinterdvale, holder på og legger siste filmen på lyktene nå og lime di så skal di monteres i morgen sammen med det nye kn kittet, så vil den få seg en god vask, bytte av olje og filter, også sette på sommerhjul (den lagres på stålfelger med vinterdekk..) og det nye eksos anlegget om jeg får tid :)

Veldig bra! gleder meg til å se noen updates bilder her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått brukt caben litt og gjitt den 2 gode runder med vask. har også byttet ut eksosen med scorpion potta, jeg ble litt skuffet da det bråkte litt mer en jeg hadde håpet på, men lyden er i det minste fin og ikke fri eksos lyd som jeg hadde med den gammle bakpotta :P

monterte også m-paralell felgene igjenn til og begynne med da bbs hjula ikke er ferdig enda.

noen bilder:

cdrj7uur1ke3kqnqg45d.jpg

11z89apvnzkkqa18dhr2.jpg

men selvsakt begynte det og snø etter jeg hadde vasket bilen i dag og det holder på enda, har vel kommet ca 4cm nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja! nå er gliset ute av hiet! men så mye ufyselig hvitt som lå på bakken hos deg.. det liker vi ikke :(

Har sittet i en campingstol i sola idag med bare gensern jeg, reine påska her i Tønsberg 8)

Hvordan ligger du ann med BBS hjula? klare til treff? fortsatt 1 mnd igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker du på treffe dere skal ha i tønsberg? hadde vært morro men det blir vel litt langt og kjøre enda, bor jo i nord trøndelag så :P

bbs hjula går det ikke så fort med :P har ikke tållmodighet til og sitte for lenge og pusse igangen, har skrudd så mye bil og slikt før at jeg har gådt helt lei så tar ting når jeg har ork for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen bilder fra felgpussingen:

holder på og fjerne klarlakken med lakkfjerner

m35hnq39c6g52nf6imbs.jpg

164fhs2524vy17xwijou.jpg

8jnvo3etbxpabppcw3wo.jpg

og et lite bilde av innrettningen jeg har laget meg for og pusse felger, har dog endret den litt etter dette bilde da reima datt av hele tiden og jeg ikke fikk nok fart på felgen.

789gcank6hw8ku9vtnys.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har veldig lyst til og få med meg gs treffet i bud ja, men så nettopp at di har flyttet det til 19 mai, og jeg drar til oslo rundt den tiden for og få med meg metallica konserten, så jeg får se om jeg får til og få med meg gs treffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...