Glenglen Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Blir nok rått med de hjulene på cab'n da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Nice nice nice nice hehe. Fikk du forresten svaret mitt ångående dekkdimensjon? svarte deg i tråden min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 jada jeg tror nok jeg havner på 205.40.17 dekk på mine bbs hjul, usikker på om jeg må valse for og få den så lav som jeg vil da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 da var bilen ut fra vinterdvale, holder på og legger siste filmen på lyktene nå og lime di så skal di monteres i morgen sammen med det nye kn kittet, så vil den få seg en god vask, bytte av olje og filter, også sette på sommerhjul (den lagres på stålfelger med vinterdekk..) og det nye eksos anlegget om jeg får tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 da var bilen ut fra vinterdvale, holder på og legger siste filmen på lyktene nå og lime di så skal di monteres i morgen sammen med det nye kn kittet, så vil den få seg en god vask, bytte av olje og filter, også sette på sommerhjul (den lagres på stålfelger med vinterdekk..) og det nye eksos anlegget om jeg får tid Veldig bra! gleder meg til å se noen updates bilder her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 da har jeg fått brukt caben litt og gjitt den 2 gode runder med vask. har også byttet ut eksosen med scorpion potta, jeg ble litt skuffet da det bråkte litt mer en jeg hadde håpet på, men lyden er i det minste fin og ikke fri eksos lyd som jeg hadde med den gammle bakpotta monterte også m-paralell felgene igjenn til og begynne med da bbs hjula ikke er ferdig enda. noen bilder: men selvsakt begynte det og snø etter jeg hadde vasket bilen i dag og det holder på enda, har vel kommet ca 4cm nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Se her ja! nå er gliset ute av hiet! men så mye ufyselig hvitt som lå på bakken hos deg.. det liker vi ikke Har sittet i en campingstol i sola idag med bare gensern jeg, reine påska her i Tønsberg Hvordan ligger du ann med BBS hjula? klare til treff? fortsatt 1 mnd igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 tenker du på treffe dere skal ha i tønsberg? hadde vært morro men det blir vel litt langt og kjøre enda, bor jo i nord trøndelag så bbs hjula går det ikke så fort med har ikke tållmodighet til og sitte for lenge og pusse igangen, har skrudd så mye bil og slikt før at jeg har gådt helt lei så tar ting når jeg har ork for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 noen bilder fra felgpussingen: holder på og fjerne klarlakken med lakkfjerner og et lite bilde av innrettningen jeg har laget meg for og pusse felger, har dog endret den litt etter dette bilde da reima datt av hele tiden og jeg ikke fikk nok fart på felgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Sjekk gutten har ordna seg poleringsrigg! reodor-jon! knalltøff spør du meg Ja tenkte jo på Tønsberg treffet vårt.. kommer du til Bud i mai da? GS treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 har veldig lyst til og få med meg gs treffet i bud ja, men så nettopp at di har flyttet det til 19 mai, og jeg drar til oslo rundt den tiden for og få med meg metallica konserten, så jeg får se om jeg får til og få med meg gs treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Passet dårlig sammen det ja, skjønner at du vil på Metallica konsert får du kommet deg på no treff i det heletatt i år da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 jaja, skal i første omgang få med meg gs treffet i trondheim, så får jeg ta det litt som det kommer, håper og få med meg både gatebil og sommertreffet på acr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pisani Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Fancy oppsett, blir nok bra med felgene! Vært å sett på dcn.no eller? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 funket lakkfjerneren dårligt? funka så F... med duxola på mine kun en felg eg måtte gå over en gang til der det va noen få rester klarlakk.så bare ud så det va en del klarlakk igjen på et av bilda dine.. tøff å enkel polerings maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå