Gå til innhold

Jon's BMW e36 328 cab -StAncE- NYE BILDER S9! -selges-

jon///M
 Share

Anbefalte innlegg

Fancy oppsett, blir nok bra med felgene!

Vært å sett på dcn.no eller? ^^

hehe, har sett en slik patent på dcn ja, men den er forbedret litt nå så jeg slipper at reima glir av hele tiden.

funket lakkfjerneren dårligt? funka så F... med duxola på mine kun en felg eg måtte gå over en gang til der det va noen få rester klarlakk.så bare ud så det va en del klarlakk igjen på et av bilda dine.. tøff å enkel polerings maskin :)

eneste lakkfjerneren jeg klarte og finne rundt her var chemical, den funket greit nok men jeg måtte ta det i ca 3 runder før det meste av klarlakk var borte ja. har fått anbefalt duxola men det virker ikke som om noen rundt her selger dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da var en ny pakke fra koed bestilt me div klips, ny termostat, vannpumpe (den som er der funker men aner om den er byttet tidligere), div pakkninger, ny spylerdyse, eksos oppheng og div skruer som mangler. så da mangler det bare 2 nye dekk på 18" m-paralell felgene så kan den eu godkjennes. så blir coilovers montert etterpå og bbs hjula når di er ferdig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa, men først og fremst div klips, eksos oppheng, spylerdyse og 2 nye dekk så er den klar for eu. så blir coilovers montert og resten tar jeg litt etterhvert når været er fint :) håper på feritur i caben i sommer, enten litt rundt i norge eller til tyskland eller no og da er det greit at bilen er i topp stand mtp kjøling på motor og div :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått m50 innsuget i hus. har også bestilt noe greier fra ebay som gjør at dette skal passe på m52b28 motoren.

åpentfilter kittet fra kn som jeg bestilte på ebay er også montert, passet bra og virker som bra varer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gah skulle gjerne hatt den motoren din :) ganske missunelig! mangler liksom en liter jeg hehe

hehe, joda. er ikke noe must med 2,8. men det var den eneste caben som lå ut til salgs med rett utstyr som jeg fant. kjøpte meg vel egentlig denne for at jeg skulle ha en noenlunde ferdig bil da jeg var lut lei av og skru.. men slik blir det vel skjelden når jeg kjøper bil, altids noe som kan forbedres, og da blir det ikke bedre av at jeg er litt pirkete med at ting bør være i bra stand, hater når ting er montert hallveis..

eneste jeg ikke er helt fornøyd med er lyden fra det nye eksos anlegget.. det bråket litt mer en jeg hadde håpet på.. men hvem vet hvor lenge jeg kommer til og ha denne.. hehe, har en lei tendens til og bytte bil litt for ofte.. og jeg drømmer allerede om e38 740d! :P

Dette blir bra! Stå på med arbeidet:)

takker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe kjenner meg kanskje litt igjen der, kan ikke huske å hatt en bil som jeg ikke har gjort noe med :)

men ikke alt har vert like bra :P

du kan jo alltids ta av effektanlegget og montere orginalt da :D

740d er litt vilt! er ganske drøy pris på de å?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, kjenner meg godt igjenn med at ikke alt har blitt bra, husker første bilen jeg hadde, en opel. kan ikke skjønne hva jeg tenkte på den gangen :P men heldivis gjikk det ikke utover en bmw :P

hehe, eksosen blir nok værende enda, orginalt ser så stusselig ut :P

740d er tøft! prisen er nok litt mye enda, enda jeg egentlig ikke har bruk for bil da samboern har bil og jeg har firmabil så blir ikke caben brukt så altfor mye, bare kosekjøring i helgene og når været er fint :) fylte bensin 3 ganger i fjor etter jeg kjøpte bilen og hadde enda halv tank når bilen ble satt inn til lagring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du bevart kmstand på cab'n hvertfall :D

har alerede kjørt en halv tank med bilen min i år, første skikkelig lufting var til og fra oslo. er 10 mil hver vei. det var 100m før avkjøringa til Tønsberg tårnlageret mitt poppa på lørdag -.-

En av de værste bilene jeg har hatt må være en volvo240 rullemalt sort med sota ruter og sjalusi.... haha hva faen liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

desverre går det altfor treigt med felgene, mye av grunnen er at jeg ikke har tålmodighet til og sitte og pusse, og jeg føler ikke jeg får det bra nok.. derfor ser det ut til at 635csi her på forumet tar på seg jobben :) blir jo litt dyrere en og gjøre det selv men jeg har troen på at da blir det ivertfall bra! :D han skal få pusse opp et sett med e34 m5 hjul jeg har liggende med det samme så jeg har noe og bytte mellom :P

men er fortsatt usikker på fargevalget på sentret på bbs hjula.. sølv, gunmetall, gull.. det samme med boltene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...