Gå til innhold

Jon's BMW e36 328 cab -StAncE- NYE BILDER S9! -selges-

jon///M
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror ikke det blir noe for å matche bilen for om bilen blir byttet ut og jeg evnt beholder hjula så må di passe til noe annent også. men har tenkt litt på sølvgrå senter og gull skruer.. tror kanskje gull senter blir litt mye.. evnt hadde det nok vert rått med høyglanspolert senter og, men sikkert et ork og holde di vedlike..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde gå greit å vedlikeholde :) bare kjøre på med en god wax etter det er polert! da gjør du vaske og vedlikehold jobben mye lettere!

Etter min var hos Kny's detail og car spa så har jeg vasket den 2 ganger. begge to brukte jeg bare vann og spylte av støvet og tørket!

tørkehåndle ble ikke møkkete engang! Wax er helt rått! ingenting som fester seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok lakkert senter uansett da jeg tror det vil bli vanskelig og få pusset og polert sentret.. wax blir det på hjula uansett, har liggende swisswax autobahn for felger som jeg bruker, ska få tatt en skikkelig økt på bilen også med polering og voks når bare vinteren er borte (kom 30-40cm snø på noen dager her nå!)

om noen er interisert i og følge oppussingen på felgene så er det her: viewtopic.php?f=11&t=137165&start=300

kom også pakke fra koed med div klips, skruer, vannpumpe termostat og div. og en pakke fra statene med kit for og montere m50b25 innsug på m52b28 motor :) så nå står det mest på pågangsmotet :P

pågangsmot kom og ta meg, her skal du motstand finne! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man vil få bedre effekt. innsugstraktene på b28 er mindre en b20.. b25 har dobbelt så store trakter. men man vil miste litt bunndrag da.. men skal prøve med innsuget først så får jeg se om det blir bra :) håper også på enda bedre lyd, ble vannvittig grom lyd av kn filtret ivertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.

var ute og byttet den ene spylerdysa nå. sjekket pris på gs for ny org, 700kr pr stk! mens koed hadde alternativ vare til 164kr stk, med så stor prisforskjell så måtte jeg prøve den billige. og da jeg tok av den gammle deffekte så var det jaggu akkurat samme delen bare at den alternative delen var tydlig skrapet av bmw logoen og delenr.. tenke seg til og måtte betale over 500kr mer for og få akkurat samme del bare at den har bmw logoen! sykt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har i dag tatt en liten sjekk på ac'en. da jeg kjøpte bilen ble det hevdet at den virket fint, men det har den ikke gjort. og det er ikke rart da ac anlegget var tomt for gass, fylte så opp, fant ingen synlige lekasjer så man får se hvor lenge det holder..

el justeringene på m3 speilene har aldri funket heller, og det hadde di vistnok ikke gjort tidligere heller av tidligere eier. jeg trodde da først det muligens var noe uorginale speil som ikke var elektriske som bare var montert, men etter nermere undersøkelser så var jo ikke bryteren tilkoblet.. koblet til denne så funket det fint igjenn :)

i morgen så blir vel eu bestilt og så håper jeg og få tid til og stikke innom lakk verkstede for og se på lakkprøver evnt levere sentrene på lakk.

står igjenn noen småting før eu men er ikke verre en at jeg skal få tid til det før den skal inn på eu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takktakk. venter selv spent på hvordan det blir :)

ellers har jeg skiftet olje, oljefilter, bakre eksosoppheng, kontakten til den ene grøftlyse, montert kjølerøret til bremsene som manglet, satt den ene m-tech lista orntlig fast, nye skruer til lyktene forran, lakt om til knæsje sorte stålfelger i dimensjon 15" med piggfrie vinterhjul!

den skal nemlig inn på eu på fredagen og bakdekka på 18" hjula er temmelig dårlige, ikke gidder jeg og kjøpe nye nå heller da jeg skal ha nye dekk på bbs'ene og m5 hjula :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...