Gå til innhold

Jon's BMW e36 328 cab -StAncE- NYE BILDER S9! -selges-

jon///M
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, joda. men kosta ikke stort for en uorginal som faktisk også var orginal :P om eneste alternativ var den til 700kr så hadde jeg tatt en tur til høggern ja.

ellers så har jeg vert på eu i dag og jeg fikk 2stk 2er feil, bremslys v.s virket ikke, og håndbrems v.s henger på.. og di anmerket at det var lekasje på radiator.

så ny radiator og små deler er bestilt. bremslyset tror jeg bare er ukontakt med pæra.. og håndbremsen må jeg vel få tatt opp og smurt litt på viren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå begynt på konverteringen til m50b25 innsug, har fått av det orginale innsuget nå, har desverre ingen bilder av det da kameraet var tomt for strøm. begynner vel og montere b25 innsuget i morgen. var mye som måtte løstnes for og få det av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, gjorde dette på min for 4-5 år siden. :wink: Bare litt fakta om denne "upgrade". Du får ikke full effekt av denne mod'n uten en "retune" av ecu chippen. Har ikke gjort det selv enda, prøver å få tak I S52 kammer fra en USA e36 M3 før jeg tar meg en tur innom en verksted som kan tune ecu chip. leser at m50 mani+ s52 kammer og ecu retune kan gi 24-260 hk. \:D/

Uansett vil bilen funke bedre over 4k rpm med m50 manifold, men du vil osgå miste litt bunndrag under 4krpm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir nok chip etter hvert, tror ikke jeg kommer til og bytte kammer, men mulig det blir et større gass spjeld og banan manifold først. jeg vet man kommer til og miste litt bunndrag men jeg satser på at bilen blir brukbar nok hvis ikke er det lett og bytte tilbake, er jo bare en cab dette her så det blir jo aldri en orntlig racer. men jeg ser potensialet i b28 motoren, tror dette hadde vært en morro motor og sette i en e30 eller e36 kompakt eller noe som banebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice :D du har sms ;)

har i dag satt inn det orginale innsuget igjenn, fuelrailen ville ikke passe over og det var mer en trangt nok for og få det på så da satte jeg heller på det orginale med nye pakkninger istede. men ettersom det kom en pakke med deler fra koed i dag så begynte jeg og skifte litt deler, så nå er ny radiator montert, nye radiator slanger, ny termostat, nytt termostathus, ny vannpumpe, ny viftereim, nytt radiator lokk. + pakkninger. grunnen til at alt dette ble byttet er først og fremst at jeg ikke vet hvor lenge siden dette er byttet, og det er jo en kjent problem med at plast skovelen på pumpa kan gå av.. (det var vel foresten orginal pumpe og da denne hadde plast skovel.. ny orginal ble montert) + at radiatoren var litt lekk så da var det greit med en ny.

har og di siste delene for og montere coiloversen så da blir nok dette montert iløpet av di neste dagene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen bilder av felgene etter at 635csi her på forumet har pusset på di:

bbs hjulene uten senter:

rg41lcmwdsms6evecmwy.jpg

yd3h4cc6a6ge9ielbikb.jpg

rmlr3snvphco0vs6wnh5.jpg

m5 hjula før pussing:

6uoqdivz8c1ewdauzqmh.jpg

m5 hjule etter pussing:

67tidwuqiy7lbr2okwbb.jpg

h1fxnh3clnrnhuaua6z8.jpg

iqm0f3sh9ml6oe1dow9u.jpg

uu0wytadgeuo21o62aim.jpg

ble blankt :D gleder meg som en unge på (h)julaften etter og hente di og sette di på bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lowtec 9.2 bak er di i bunn men forran har jeg fortsatt mulighet til og justere ned 9cm! :) men den er så lav forran nå at dekka tar i skjermene i sving :P regner med den blir justert ned enda mer når 17" hjula kommer på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...