jon///M Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 ja det er veldig mye og gå på forran på disse lowtec settene pga at det er en annen type justering iforhold til vanlige coilovers. har vel senket ca 5-6cm fra m-tech understellet allerede og har da fortsatt ca 9cm og gå på! også er det mulighet til og stramme fjerspennet slik at den vil bli stivere forran. og uansett så vil ikke fjera kunne bli løs som på et vanlig coiloversett som står i bunn vil når man jekker opp bilen. og kvaliteten virker bra det lille jeg har fått testet så langt, anbefaler di som vil senke mye om og prøve dette settet ja, jeg kjøpte det hos rbtuning.no, bra service og priser eneste jeg er usikker på er om den vil bli lav nok bak med 17" hjula.. den blir ivertfall lav nok bak med 18" felg kanten stikker inn bak skjermkanten nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 da drar jeg strax avgårde og henter bbs og m5 hjula som 635csi her på forumet har pusset litt på satser på og få på dekk på m5 hjula i morgen, bbs sentrene er desverre ikke ferdig enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 hentet hjem felgene i dag og det ser bra ut bilder har jeg jo allerede lakt ut om hvordan det ble, men det er sikkert ikke alle har fått med seg hvordan m5 hjula blir med turbin dekslene så di vil da se slik ut: uten deksel: med deksel: tror dette kan bli bra på caben med myyye senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Dette ser jo meget spesielt og tøft ut. Blir interessant å se dem ferdig montert på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 tror det blir tøft, bare se på ståle wenås sin e30 da han hadde samme hjul på den, knalltøft! men desverre så må jeg flikke litt på deksla og kjøpe nye bolter til deksla så da ble hjula montert uten deksla denne gangen, måtte også skru ned 1cm til forran ble vel "litt" lavt.. spørs om gt splitterne er bare og kaste etter i kveld.. et lite bilde om hvordan det ble.. kommer bedre bilder i morgen forhåpentlivis hva synes folket??.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Dette bør så absolutt bli bra ja Hadde gledet meg til å se turbindekslene montert, men får vel bare vente litt til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Nice! Detta blir tøft De splitterne ville jeg nok tatt av før du ødelegger de så du ikke risikerer å ødelegge fangern samtidig Er vel skrudd fast med 4-5 bolter i fangern de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 blir rått detta men få på deksler! de hjulene er ikkeno pene uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 gt splitterne må vel desverre vike ja. men di skal få stå der til gs treffet i trondheim er unnajort, di er vel uansett slipt til nå mot alle fartshumpene i sentrum men større problem er vel at x-bracen under bilen tar i.. blir nesten hengende om jeg kjører over slitesporene i assfalten.. fikk foresten skrapet grusveien her i feltet nå.. tok nedi under bilen på flat grusvei.. og enda kunne jeg tenkt meg bilen 0,5-1cm ned forran.. får vel bare kjøpe ny x-brace vert år turbin dekslene kommer på snart regner med jeg skal rengjøre di skikkelig i morgen og prøve og montere om jeg har bolter som passer liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Da gleder jeg meg veldig til et bilde bilen kommer til å få en veldig unik look. e36 cab med turbindeksler har jeg aldrig sett før Mine GT splittere var på 1 dag.. første prøvetur ut med justerbare skrudd i bånn så subbet de overalt og endte opp med å løsne. skal jeg ha på de får det bli evt vintermodus med 6-7cm heving hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 hehe, mine er jo ikke skrudd i bunn forran enda en gang har vel ca 8cm til og justere ned om jeg vil tror det kan bli bra med turbin dekslene ja, har funnet kun et bilde av en e36 coupe med disse hjula og det så ikke så dumt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 da har jeg fått montert di orginale turbin dekslene og tatt av gt splitterne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 noen flere bilder. foama ned caben montert litt reklame i ruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 noen meninger om hvordan det ble? best med turbin kapslene eller uten?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå