Gå til innhold

Får ikke av felgen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et problem... får ikke av det punkterte hjulet på bilen. Noen som har noen gode råd??

Er 20" som helst ikke må bli bulkte og stygge skrammer.

Skrevet

Sparke litt i kanten av felgen fra side til side hjelper. Eventuelt legg en treplanke mot som tar for slag og gi den noen kakk med ei slegge på strategiske plasser.

Noen her har prøvd og løsne litt på mutterne og kjørt litt og bremset hart slik at felgen er løs når dem parkerer. Dette har jeg dog ikke prøvd selv.

Her er det bare rå makt som gjelder dessvære

Skrevet

med ei god gummiklubbe bør det gå tror du ikke det...?

jeg slet også veldig engang.. da stilte jeg meg opp i 200m sprint posisjon og spente det løst..:)

Skrevet

Finn deg noe langt og bryte med, f.eks ett spett, og bryt mot felgen på innside, legg mellom ett tykt tøystykke eller noe så skal det nok gå bra.

Skrevet

Jeg pleier å finne den største slegga på jobb. jekke opp bilen til dekket akkurat såvidt løftes av bakken. Lar en bolt stå igjen bare såvidt påskrudd slik at felgen ikke kan ramle i bakken når den løsner. Så tar jeg slegga og banker i dekket på innsiden. Lar den bare skli på bakken/gulvet slik at jeg ikke treffer felgen.

Skrevet
Jeg pleier å finne den største slegga på jobb. jekke opp bilen til dekket akkurat såvidt løftes av bakken. Lar en bolt stå igjen bare såvidt påskrudd slik at felgen ikke kan ramle i bakken når den løsner. Så tar jeg slegga og banker i dekket på innsiden. Lar den bare skli på bakken/gulvet slik at jeg ikke treffer felgen.

+1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...