Barca Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Hei. Skal kjøpe orginale m3 speil til e46. Speila kommer fra orginal m3 og bilen min er en coupe med el. og varme i speila. Vil denne passe rett over, med tanke på kontakten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Kontaktene er avhengige av utstyret på bilen. Om speilene i tillegg har memory og autofold er det andre kontakter enn om de ikke har dette, men det er mulig å bytte kontakten og utelukke de ledningene du ikke trenger. Fra 2004(?)-modellene ble det en helt ny type kontakt, så her vet jeg ikke helt hvordan det er. Om du har sedan eller touring passer ikke speilene på uten en del modifisering slik at du er klar over det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 Så jeg kan få det til å passe uansett da? Hvis jeg ikke har memory, så kan jeg vel fortsatt sette på speila med den kontakten som er på de nye speila, og alle de funskjonene som var der fra før av vil virke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Om de nye speilene har memory har disse mest sannsynlig en kontakt med 12 pinner og en 8-9 ledninger. Om bilen din ikke har memory har den mest sannsynlig en kontakt med 6 pinner og 5 ledninger. Etter min mening bil det beste være å ta kontakten fra dine eksisterende speil over på de nye speilene da du likevel ikke har den enden som henger fast i bilen. De ledningene som blir til overs kan du bare tape over og gjemme bort. Her er en tråd som forklarer litt bedre hvilken ledning som går til hva, og kan være grei å bruke når du får speilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå