Gå til innhold

lyd forsvinner i førerdør etter en liten stund e46

Share

Anbefalte innlegg

Hei

Har nylig gått til innkjøp av en 2005 mod 320d touring. Er meget fornøyd med bilen sålangt, men har et problem med lyden i førerdør. Den kommer og går som den vil... Noen som har hatt dette problemet, og funnet en løsning på det?

Lurer også på om hvordan man kan oppgradere navien til nyere og mer oppdaterte kart.

Alle svar mottas med takk

Mvh Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei har samme bil som deg og har hatt akkurat samme problemet det er radiomodulen din som sitter i bagasjerommet og desverre koster den 8000kr hos bmw :shock: men det er 1650 kr i pant på den som du får tilbake ved innlevering av den gamle delen når det gjelder navi dvd sjekk ut bmwnavi.eu kjøpte derfra for litt siden betalte 400kr for bmw europa road map 2011 og bmw scandinavia road map 2011 disse er piratkopier men funket som bare det lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er mulig å få bevist at det er noen loddinger som er problemet kan jeg godt gjøre dette for vedkommende da jeg ikke bor så veldig langt ifra Voss.

Tipper det kan testes ved å stille all lyd inn til kun å spille i førerdøren, så bak og bevege på det en kommer til av kontakter.

Synes igrunn det er alt for tidlig til at det er et loddepunkt som er årsaken.

Bilen er jo ikke mer enn 6 år gammel...

For alt jeg vet kan det også være dårlig kontakt på selve høyttaleren eller ledningsbrudd i døren.

Kan sikkert få mekket en DVD med noe piratbuktsnacks på også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så meget for svar:) radiomodulen er den som ligger på høyre siden i bagasjerommet? Den til venstre er vanlig forsterker, eller har eg misforstått? Skulle sikkert ha sjekka om det er dårlig kontakt i døra, men kvir meg til dørtrekket, da eg HATER å skru på interiørdeler:/ (blir bare ødlagt):P hehe den navien du kjøptw, hvordan innstallerer man den? Vanskeli? Ellers takk for tilbudet med lodding "rekorden" men har kjennskap som kan lodde for meg, vist det er det som er årsaken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...