Daniel84 Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 hei, selger en MEGET bra 320i 4 dørs. med soltak.Det er kun 1 eier siden bilen var ny, og jeg er da eier nr 2. Bilen selges hbo 20000kr. Med 40/40senk. Bilen er eu godkjent til oktober 2012. Kan selges med så og si nye 17" felger med nye dekk. For 25000kr. Ta kun kontakt på tlf 41361237. Kun overflaterust ! ...selges biligere v hurtig avgjørelse..kun seriøse henvendelser.Bildene viser alle plusser og minuser med bilen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Muligens interessant, må se bilder. Hvordan er tilstanden ellers? Oljeforbruk, vannforbruk, understell, bremser, eksos osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 Bilder kommer i kveill..det er bedre om du ringer meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Understell er bra og bremser fungerer meget bra..girboksen er kompakt og god..bilen bruker ikke vann eller olje ! det blir tatt 4 hjulskontroll etter senkesett er montert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Km-stand forresten? Namsos er ganske langt unna da. Men denne er i god bruksbilstand, så er bare å starte opp og kjøre hver dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Her er det bare og starte og kjøre så mange ganger du vill på en dag Blir foresten byttet styreledd og støtdempertårnlager venstre forran i morgen eller tirsdag...Bilen har rullet 263000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Bor på bangsund ! 1 mil sør for namsos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Enkleste måten å komme seg dit på er vel fly til Trondheim eller? Noen andre ting som bør byttes i nær fremtid? Ikke interessert i innbytte i MB S124? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Kan ta fly til namsos åsså kan jeg evt hente deg der...Info og bilder om bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Det er krom fangere på den..og den bak er ikke som ny for og si det sånn..men høyre bakdel er helt gjennomrusta..men det følger med NY del av fanger som er opprusta..resten er bare overflaterust..men jeg hadde ville bytta fangere uansett til noe penere evt nyere ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Det er krom fangere på den..og den bak er ikke som ny for og si det sånn..men høyre bakdel er helt gjennomrusta..men det følger med NY del av fanger som er opprusta..resten er bare overflaterust..men jeg hadde ville bytta fangere uansett til noe penere evt nyere ! rettelse...den fangerdelen bak som er opprusta, er kjøpt ny..og den nye er IKKE gjennomrysta...forklarte meg litt feil der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 hmm.. dette såg intressant ut .. har du den da eg har solgt e36en, kjøper eg den lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 hmm.. dette såg intressant ut .. har du den da eg har solgt e36en, kjøper eg den lett Ja løp og kjøp..dette er billig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Fortsatt til salgs folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Fortsatt til salgs folkens Solgt enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå