stian1990_2 Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Heisann, kjøpte meg et sånn kitt for retrofitt av varmeseter bak i e38 og e39. Mattene kommer fra en E38. Det følger med 4 matter. 2 for setet og 2 for rygg. Panel med bryter, ledningsnett, jeg kan legge med rele jeg har kjøpt for jobben og tegning over hvordan det skal kobles. Tenkte meg rundt 1300 kroner for dem eller bud! Det samme som det koster fra ebay, men jeg har jo betalt toll og moms på det. Jeg selger da jeg ikke gidder og retrofitte dem, har andre prosjekter på gang. Kan sendes fraktfritt ved forhåndsbetaling! DIY for jobben! viewtopic.php?f=1&t=194349
bmw black jet Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 passer dette for nedfellbare? passer garantert i sitteputa men tenker da på ryggen og hvordan det blir med ledninger og demontering/montering av skinnet.
Robin L Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 hei. dette fristet litt. er dette brukte deler? vet du om alt fungerer som det skal eller? kjipt å sprette setet for ett element som ikke funker ; )
stian1990_2 Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Hvordan det blir med nedfellbar er jeg ikke helt sikker på. Men ser for meg at det blir hakket vannskeligere enn det allerede er dessvære, men du kan jo gi det et forsøk.. Jeg kjøpte som sagt kittet på ebay. Det er brukt og kommer fra en gammel 7 serie. Det skal fungere ifølge forrige eier, men jeg kan jo sette 12V på varmeputene og se om dem trekker strøm, grei måte og se om dem funker på om du er interesert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå