Gå til innhold

Radio antenne E36 coupe

Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg fant plutselig ut idag at radion min på bilen funket, men bare sånn halvveis. Jeg mistenker et brudd ett eller annet sted. Den funker der hvor det er VELDIG bra signal, men ellers så bare skurrer det. Noen som vet hvor kabelen som starter bak cd spilleren går? Har ikke noe på bakskjermene og på bakruta er det bakrutesenker, og jeg satt meg i baksetet og prøvde og se om det var noe under bakrutesenkeren, og der så jeg heller ingenting. Hvor andre steder kan det være?

Snakk om en 92 mod E36 Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei! Endelig noen svar :P sjekker bak c stolpen etterpå :)

Noen som vet hva årsaken til dårlig signal kan være? Radio kanaler som funker på hiacen til fattern, funker ikke hos meg. Står på samma sted :) får aldri helt bra lyd, bortsett fra på p4...... Jeg savner radio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med Hikkassen har utvendig teleskopantenne. Dette er ørti ganger bedre enn en ruteantenne.

Ja kan godt være at rutesenkeren gir innvirkning på signalet.

Er det originalradio du ha eller ettermarkeds? Du kan jo sjekke om ledningen til antenneforsterkeren får 12V. Den er hvit på pluggen bak spilleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bruker pluggene og ikke det er klippet og herjet med så er det den blå med hvit stripe (remote) som skal koples til den hvite. Remoten på Pioneerspilleren har kabelsko på midten og er frakoplet når spilleren er ny. Kanskje den ikke er koplet til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...