geirout Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Brukt og slitent ratt. Bud på over 160 kr mottas.(det er pris for frakt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 starter med 200 jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirout Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Kult. 200 er notert. Tenker at jeg lar det stå en ukes tid. Rattet befinner seg i bærum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 deilige ratt det der :> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirout Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 da var høyeste bud 300 kr. står noen dager til.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirout Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 upp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 325,- ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirout Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 325 notert. lar det gå på mandag.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirout Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Bmw black jet. Pluss kristian olufsen. Er useriøse brukere! Svarer ikke på pm. Og står ikke for budene de har gitt.... Nok om det. Noen som vil ha ratt... Så starter jeg en gang til med bud på 160kr:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Ikke noe å si på prisen ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 jeg står for budet mitt jeg. da har jeg missforstått meldingen du sendte. jævlig tåpelig og skrive at jeg er useriøs bruker her av den grunn. Neste PM i historien | Forrige PM | Neste PM Emne: Re: M-sport ratt til bmw e46. Fra: geirout Sendt den: Man Sep 19, 2011 11:35 Til: bmw black jet Melding hallapårei. siste bud er på 325 nå. vil du gi mer en det minus frakta... så gi meg ett pling på xxxxxxxx. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirout Skrevet Oktober 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2011 Da beklager jeg misforståelsen Mr Black Jet.. Trodde du ville gi lyd ifra deg. Selv om det det har kommet noen pm ang rattet her nå. Så skal jeg forholde meg til den opprinnelige tanken. Som var en auksjon... Og du skal få lov til og komme og plukke det opp for 165 spenn. Fremdeles bare og ringe xxxxxxxx. Så vi kan gjøre en avtale om sted og tid. Høres greit ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 den er grei er hjemme igjen på mandags kveld. så kan hente det på da eller eventuelt på tirsdagen. ringer mandag jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 hei kan du sende meg nummeret ditt på pm da jeg har klart og slette det og bare har xxxxxxxx p sendte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå