Andros Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Slenger ut noen bilder jeg tok under ei samling idag ved E28 Løa. Her var det endel å se på ! Ikke mindre enn 3 stk org E28 M5 var å finne på tomta! /317745_10150303809144473_614084472_7925041_830735175_a.jpg Meget pen og helt org 528ia Og her Pernezz sin e28 her på bimmers Nydelig org m5, individual. Eneste i sitt slag levert org med denne fargen, opprinnelig porsche farge, levert kun på et fåtall eldre porsche 928s og 911 Nydelig e28 med m106 Populært med vinge Lang lang rekke Org E28 M5 under opppussing E28'en til høyre er org M5, samt e39 M5 der, til venstre Alpina 745i Litt annet møtte også opp, da det var åpent for alle bmw'er Og Rolfi's e12 525 her på bimmers 635CSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Så mange flotte eksemplarer av ymse bayere er det lenge siden jeg har sett. Flott å se at såpass gamle biler er så velholdte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 mye fint! Spesielt sansen for den svarte e28 med m106, men også den blå individual m5'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Ja her var det endel gode eksemlar på klassikere.. Jeg må få takke Rolfi som var så hyggelig å hente meg ved båten i Stavanger sentrum å tok meg med ! Helt klart endel e28 entusiaster her i Rogaland området.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Niiiice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianF Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Gud jeg angrer på at jeg kjøpte E30... her var det mye snacks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Bra bilder! Regner med at det er en skrivefeil,men det står e21 525 på den E12`en oppi her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Måtte prøve å få tatt noen når det var så mange skjønnheter på en å samme plass, kjente jeg savna min egen, og at den skulle vært med ja! Ops, der har vi en trykkLeif ja du! Skal rettes ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Jeg var i bryllup, dette gikk jeg glipp av desverre. Men skal stille til neste år - med bil håper jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Jeg følte meg nesten litt utenfor, med min nesten nye E92 ( i forhold til disse eldre smykkene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Nydelig samling med klassikere. Likte spesielt godt den individual M5`en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Flotte bilder Anders Kommer du nedover til Haugesund/Karmøy til helga?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Måtte prøve å få tatt noen når det var så mange skjønnheter på en å samme plass, kjente jeg savna min egen, og at den skulle vært med ja!Ops, der har vi en trykkLeif ja du! Skal rettes ! Hehe ja den bilen din hadde lett passa inn der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Jeg var i bryllup, dette gikk jeg glipp av desverre. Men skal stille til neste år - med bil håper jeg... Trist, men du får ta det igjen til neste gang da Flotte bilder Anders Kommer du nedover til Haugesund/Karmøy til helga?? Ble da noen Jajo, lørdag, eller på mandag.. Hva bør jeg gå for mener du? Hehe ja den bilen din hadde lett passa inn der Ja den skulle vært med, blir trilla inn i garasjen til Blækkbankarn her inne på bimmers i morgen, for litt pussing og klargjøring til lakkering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Ta lørdagen, Andros. Så hvis du har tid, så kan du jo svinge innom Retrogarasjen og se på prosjekta innimellom rotet her. Du er hjertelig velkommen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå